• Blowjo

CAMBRIDGE!

Hejsan....

Är inne på min andra dag med cambrige-kuren...

Nu undrar jag om någon här , har provat detta? För jag undrar hur snabbt ni iså fall gick ner...

För själv vill jag gå ner 28 kg....och när jag har läst om de som gått ner ivikt på cambridge hemsida, så har det tagit flera månader. Så därför undrar jag om det finns någon som gått ner fortare i vikt än så?

Tacksam för svar!

MVH/Johanna

• Svar på tråden CAMBRIDGE!
  • september bride

ingen som vet????

• bröllops häxan

september bride : När jag kör ren kur så gick jag 3gånger på två veckor. Men det är så viktigt att du dricker minst 3 liter vatten om dagen och testa att äta två hårdbrömackor på kvällen om du tycker det är jobbigt. När jag känner att det snart är dax så sveper jag två påsar sammarin i ett halvt glas vatten och väntar i tio minuter innan jag går. ;)

Tänk så här . Do har ju inget i tarmana som ska ut. Nästan i allafall*L*

• tvillingsjäl

september bride: nej det är inte normalt...du är förstoppad. Ät mer fibrer, dvs mat eller så finns det att köpa på apoteket fiberersättning. kanske det hjälper dig att få igång magen! Annars får du nog använda lavemang...

• Bröllopstokiig

vill bara påpeka att cambridge består av nästan bara fibrer. så det är normalt för en cambridgeanvändare. Men du måste dricka den vatten mängd som rekomenderas.

• Bröllopstokiig

jag är inte förstoppad det kan jag lova.... gick på toa alldeles nyss provade "samarin" det gjorde susen...hi hi hi.... tack för rådet C.T.....
    har nu minskat 11kg

• Bröllopstokiig

Vad innebär Cambridgekuren?
    Jag provar snart vadsomhelst för att gå ner i vikt till augusti!

Tacksam för info o priser

• Bröllopstokiig

Cambridgekuren är ett pulver man dricker i form av soppa eller milkshake.. kör man ren kur så tar man detta pulver 3 gånger om dagen,och dricker mycket vatten minst 3 lite/dag... Man äter/dricker då inget annat alls.. detta kostar 440kr/veckan... man kan ju söka på cambridge på google för mer info....

• Bröllopstokiig

helenekl : Kolla in www.cambridge.com och leta en handläggare nära deig. för att kortfattat berätta så buter du ut måltiderna om dagen till cambridges soppor. Finns i olika smaker och är faktiskt goda :) Man måste bricka en himla massa vatten (3liter)om dagen för att inte torka ut. Man äter "renkur" i 3 vekor. Det betyder soppa tre gånge om dagen. Sen så byter du ut valfritt mål av dessa tre till ett mål mat, tills du nått den önskade vikten. man går igenomsnitt ner 1kg i veckan.

• Bröllopstokiig

september bride : 11kg är ju jätte bra ju :D Super *L* Hur länge har du hålt på då?

Svar på tråden CAMBRIDGE!