• Blowjo

CAMBRIDGE!

Hejsan....

Är inne på min andra dag med cambrige-kuren...

Nu undrar jag om någon här , har provat detta? För jag undrar hur snabbt ni iså fall gick ner...

För själv vill jag gå ner 28 kg....och när jag har läst om de som gått ner ivikt på cambridge hemsida, så har det tagit flera månader. Så därför undrar jag om det finns någon som gått ner fortare i vikt än så?

Tacksam för svar!

MVH/Johanna

• Svar på tråden CAMBRIDGE!
  • Miafina

Tack för hjälpen...

Jag bara undrade eftersom jag får i mig mindre kalorier än så, trots att jag äter mat.. och är mätt =)

MEn då vet jag, lycka till till er alla =)

• pickolina

Mindre kalorier än så??? Är du verkligen säker på det??? Då lever du ju på luft i princip... ;) *s*

• september bride

ÄNTLIGEN!!!!!!
    har jag fått min beställning...
    kommer att börja i morgon...
    Ni som redan äter/dricker cambridge vet ju redan hur de första dagarna kommer att vara,,har hört att många tycker det är kämpigt.....men får man lite stöd så ska det nog gå....

• pickolina

Miafina

Tänk bara på att om du äter vanlig mat och äter så få kalorier så får du inte i dig det kroppen behöver och det är väldigt farligt för kroppen.

• Miafina

Picolina.. jo jag är säker =)

Tack för varningen.. men jag tror jag får i mig det jag behöver för tillfället... Det är inte ngn långsiktig lösning, utan bara för att få en första kick... Och jag äter hellre mat och är mätt än plågar mig igenom någon pulverkur.

Som någon här inne sa, jag gör vad jag vill med min kropp.. och min kropp mår utmärkt ännu så länge... Men jag siktar inte heller på att gå ner 20 kilo på en månad eller så.. utan bara som en första kick.Jag gick ner 4,4 kilo första veckan, och nu totalt 6,2 på 2 veckor... =)

Men ni som föredrar pulver, håll ut och lycka till =)

• pickolina

Jag kan nog ganska säkert säga att du INTE får i dig vad du behöver om du äter så lite... Men som du säger, det är din kropp och du gör som du själv vill. Lycka till med viktnedgången. :)

• Miafina

DU vet ju å andra sidan INTE vad jag äter.. så det är nog svårt för dig att veta vad jag får i mig eller inte...

Men jag har fått svar på vad jag ville, och tackar för det... Och önskar er återigen lycka till =)

• Nimis

Igår fick jag mina påsar så nu ska jag köra igång också!

På helgerna kommer jag äta i början, för jag har så mycket heldagar med aktiviteter inplanerade då, så då vågar jag inte bara köra med pulver.

Hur mycket motionerar ni?
    Jag tränar normalt ganska mycket, men tänkte bara köra lågintensivt (promenader och pilates) nu, för att inte ta i för mycket. Det är ju ändå ganska låg energidos man får i sig...

• september bride

sitter här med min "frukost" nu jordgubbssmaken......
    kul att vi börjar båda två i dag Nimis.............
    lycka till!!!!

• Nimis

>september bride
    Jag tog också en jordgubb till frukost!
    Helt ok, men tyvärr lite klumpar. Har ingen mixerstav på jobbet, utan mixar i en sån där shaker-kopp och jag skakade nog inte tillräckligt länge.

Så, vad blir det till lunch då?

Svar på tråden CAMBRIDGE!