• Blowjo

CAMBRIDGE!

Hejsan....

Är inne på min andra dag med cambrige-kuren...

Nu undrar jag om någon här , har provat detta? För jag undrar hur snabbt ni iså fall gick ner...

För själv vill jag gå ner 28 kg....och när jag har läst om de som gått ner ivikt på cambridge hemsida, så har det tagit flera månader. Så därför undrar jag om det finns någon som gått ner fortare i vikt än så?

Tacksam för svar!

MVH/Johanna

• Svar på tråden CAMBRIDGE!
  • september bride

jag började i onsdags på ren kur,,,men fick maginfluensa i går kväll!!fick åka hem från jobbet och kräkas hela natten ..
    när jag vägde mig i morse så hade jag gått ner 3,8kg sen i onsdags morgon.... blev motiverad till att fortsätta då,,känner mig mycket bättre i dag...!!!

• september bride

puffar lite...
    hur går det för er?????

• lucy78

Hej!
    Har läst några utav alla inlägg betr Cambridge-metoden, och jag tycker det låter som ett bra sätt att gå ´ner i vikt, men kan man endast köpa påsarna via nätet, eller finns de hos vanlig hälsokost?

• Blowjo

jag köpte ifrån en konsulent som bodde i närheten av mig...man kan gå in på cambridgekuren.se och klica sig fram där man bor så får man se vilka konsulter som bor i närheten av en....

lycka till

• september bride

Blowjo

Har du kört på ren kur hela tiden??? Hur länge är det nu??

själv har jag kört i 6 dagar och i morgon så är det dax för vägning+mätning.....

• september bride

ja på en vecka nu så har jag gått ner 4kg och minskat 7cm i midjan..
    vilket märks på byxorna som sitter mycket lösare i rumpa+midja.........

hur går det för er andra??????

• Tomas tös

Åh vad härligt, är så glad för er skull! Funderar på att det testa!!!

• mss

Hallå
    Nu är 14 dagar avklarade för mig och jag är nu 5.8 kg lättare och 29 cm mindre (byst, midja, höft och lår). Jag har varit förtvivlad ibland och faktiskt fallit och ätit middag nån gång, men det struntar jag i för det viktigaste för mig är att fortsätta och lyckas (tillfälliga nederlag är bara mänskligt tycker jag).

Tänkte höra om ni andra tjejer funderat eller har erfarenhet om hur det blir med huden på magen, hinner den med eller får man värsta rynkorna? Jag såg en dokumentär i går och började fundera. Jag vet ju att det är någon här inne som gått ner 40 kg så ni borde ju veta.

Kramar på er alla, är kollektivt stolt över alla som vill och orkar kämpa

• Susan2

Hej alla ni som kämpar!
    Jag startade igår med Camebridge efter att ha följt många av era inlägg. Orkar inte med ren kur utan äter middag tillsammans med familjen. Är det någon som gör på samma sätt dvs byter ut 2 mål mot pulver och ett mål mat? Vore kul att höra era reslutat. Ni som kör ren kur är otroligt duktiga och har strålande resultat!
    Lycka till alla där ute! Susan

• Anna ska bli brud

Hej hopp
    Käkade Cambridge efter mitt första barn. Gick ner 10 kg på en vecka, men det var nog mest vätska. Det är lättast att gå ner det som man nyligen gått upp.Jag mådde pest men gick ner snabbt. Snälla prova något som kroppen mår bra av..
    Jag rekomenderar Herbalife, det ger inte kroppen svältkänslor som Cambridge. Jag säljer men får inte göra reklam, så kolla med närmaste återförsäljare.
    Lycka till

Svar på tråden CAMBRIDGE!