• Blowjo

CAMBRIDGE!

Hejsan....

Är inne på min andra dag med cambrige-kuren...

Nu undrar jag om någon här , har provat detta? För jag undrar hur snabbt ni iså fall gick ner...

För själv vill jag gå ner 28 kg....och när jag har läst om de som gått ner ivikt på cambridge hemsida, så har det tagit flera månader. Så därför undrar jag om det finns någon som gått ner fortare i vikt än så?

Tacksam för svar!

MVH/Johanna

• Svar på tråden CAMBRIDGE!
  • september bride

jag har beställt från cambridges hemsida,men var kan jag mer beställa ifrån???Bor i småland...

• pickolina

Om du söker på nätet på "cambridgekuren" så kommer det upp massa ställen som man kan beställa från... :)

Jag beställde från www.sammet.se pga att det var det enda stället man kunde beställa ett "prova-på-paket" hos. Det låg dessutom i sthlm, där jag bor, vilket jag tyckte var bra för ev. framtida kontakt och leveranser osv...

• september bride

tackar tackar......

• emi20

Jag har ätit cambridge o gick ner 16 kilo på tre veckor. Men nu vill jag sälja mitt cambridge som jag har för två månader drygt då jag fått gallsten.

Är ni intresserade?

Kram Maria

• september bride

Maria var bor du???

• september bride

såg att du bor i Arboga...
    vilka smaker är det??

• Miafina

Kort fråga till er som går på kuren.. Hur många kalorier är det i varje påse, eller för dagsintaget ?

Någon som vet ?

• Blowjo

ca 470 kcal..har jag för mig

• pickolina

En påse innehåller 155-160 kcal

Tre om dagen ger 470 kcal

Slimbrodge innehåller 220 kcal

:D

Svar på tråden CAMBRIDGE!