• Blowjo

CAMBRIDGE!

Hejsan....

Är inne på min andra dag med cambrige-kuren...

Nu undrar jag om någon här , har provat detta? För jag undrar hur snabbt ni iså fall gick ner...

För själv vill jag gå ner 28 kg....och när jag har läst om de som gått ner ivikt på cambridge hemsida, så har det tagit flera månader. Så därför undrar jag om det finns någon som gått ner fortare i vikt än så?

Tacksam för svar!

MVH/Johanna

• Svar på tråden CAMBRIDGE!
  • september bride

jag ska ta med mig en cappucino till jobbet så det blir det till lunch....
    jag har mixerstaven i högsta hugg,,, den går dit jag går...!!!!ler....

får man fråga hur många kg du vill bli av med??? själv ska jag gå ner 30kg så det är en del......

• Nimis

Jag vill gå ner 5 kg, gärna 7, så det kanske inte är någon jättenedgång, men kan vara nog så besvärligt för mig...

Gick ner 5-7 kg för två år sedan och har hållt det ganska bra, så nu vill jag gå ner de sista för att känna mig nöjd.

Hur länge har du tänkt att köra med Cambridge?

• september bride

jag har pulver för en månad just nu,, men kommer att fortsätta tills jag inte klarar mer... hoppas på 15kg iallafall........
    Nej om man skulle ta sig till jobbet nu då.... vi hörs alla cambridgare!!!!

• Nimis

Jaha, drack min lunch-shake för drygt en halvtimme sedan. Känner mig nog lite hungrig och frusen...

Har lite ont i huvudet också. Har hittills druckit ca 2 liter vatten, vilket är ganska normalt för mig, så jag borde kanske dricka ännu mer nu när man inte får i sig vätska genom maten.

• september bride

Jag är jätte hungrig.......
    har fått i mig ca 2liter jag oxå...
    MEN.... jag får nästan klökningar av shakerna...jag gillar dom inte :(
    hoppas banan & vaniljen är godare....
    kan man göra dom godare??har prövat med is bitar i blev lite bättre då.....

• vickegbg

september bride:
    Stackare om du inte tycker om dom andra så håller jag bara tummarna för att du ska tycka om banan (bläää) eller vanilj som e lite godare. Men prova kakao mint... den är faktiskt god. Jaja det tycker ju jag i varje fall. Håller tummarna för dig. Jo just det att vara hungrig det e man verkligen de första två-tre dagarna. Men håll ut det blir verkligen bättre. Om du dricker ex lite mineralvatten eller cola light mättar det lite bättre. Tips bara
    Kämpa vidare det ger resultat

• Nimis

Ska snart åka hem och unna mig en kycklingsoppa eller liknande...

• september bride

jag tänker inte ge upp......
    ska kämpa så in i.....
    får köpa några andra smaker och pröva... annars är det bara hålla för näsan och svälja.....ler.....

• Nimis

Vad synd att du inte tycker de är goda.
    Kan du blanda i mer vatten? Det kanske hjälper...

Jag tycker att shakerna är goda, speciellt när man är HUNGRIG!
    Tog en grönsakssoppa till kvällsmat igår, var väl sådär. Har provat kyckling tidigare och det var godare, tycker jag.
    Ska köra två påsar under dagen idag, men ikväll blir det kanske mat, för jag tänkte gå och träna och vågar inte göra det utan lite mat i magen. Igår körde jag bara pilates hemma och det gick bra.

• Nimis

Fråga:
    Brukar ni dela upp påsarna på flera mål?

Jag tror det blir svårt att bara "äta" tre ggr om dagen, så nu har jag börjat dela på en del påsar, för att kunna ta fler och mindre mål istället.

Svar på tråden CAMBRIDGE!