• Blowjo

CAMBRIDGE!

Hejsan....

Är inne på min andra dag med cambrige-kuren...

Nu undrar jag om någon här , har provat detta? För jag undrar hur snabbt ni iså fall gick ner...

För själv vill jag gå ner 28 kg....och när jag har läst om de som gått ner ivikt på cambridge hemsida, så har det tagit flera månader. Så därför undrar jag om det finns någon som gått ner fortare i vikt än så?

Tacksam för svar!

MVH/Johanna

• Svar på tråden CAMBRIDGE!
  • pickolina

Vad är det som skulle göra herbalife bättre??? Det är ju i princip samma sak?! Smakar apa dessutom...men det är ju bara MIN smak...

• bröllops häxan

Min kropp mår aldeles utmärkt av Cambridge. Jag startade 1/9 och tills förra veckan hade jag gått ned 10 kg. Pluss att jag har ätit midag på fredagar eller lördag, och varit på krogen en gång och ätit en gott och blandad påse. Nu äter jag talriks modellen tre gånger om dagen. Ska vänja magen vid mat tills jag åker utomlans om två veckor. Men sen så sätter jag gång igen och har aldrig mått bättre. Håller med Herbalife är pyton!!! och genom att du säljer OCH rekomenderar så är det reklam.*L*

Bra kämpat alla duktiga Cambridgare :) Visst känner man sig stolt när man lyckas gå ner rellativt mycke med inte allt för svår metod :D:D:D

• Blowjo

september bride....

jag hade kört på ren kur i fyra veckor....och nu på söndag har jag haaft e´tt uppehåll på två veckor...för mitt blodtryck sjönk...men nu ser det bättre ut..så nu kan jag köra igång på måndag igen....jag har fortfarande ca 15 kg kvar...

hur mycket träning kan man behöva i veckan....någon annan som kan dela med sig av sin träning....vilken sysselsättning och hur länge ni håller på?

• Blowjo

när man kör ren kur alltså...

• BrudSofia

Jätte bra att läsa här om alla som går ner och gått ner i vikt.
    Åt cambridge i januari och gick ner 5kg...sen slutade jag. Har ingen orsak ens...motivationen har varit = NOLL.
    Men nu, nu har jag den tillbaka!
    Ska ta en påse till kvällsmål och börja genast.

Nån som vet om det är mäjligt att gå ner ca. 10-15 kg till maj-juni? Ska köpa bröllopsklänningen då, gifter mej i juli.

• bröllops häxan

BrudSofia: om du äter ren kur så kan du räkna i genomsnitt ( vissa veckor går det bätre och vissa sämre) med 1kg i veckan. Men jag rekomenderar starkt at du följer kurens "invänjnings" veckor med sucsesivt ökande mat intag. Du vill ju inte vara "förstoppad" på bröllops dagen :)

• mss

hej, jag känner mig så ledsen hade inte gått ner någonting förra veckan....jag fick i och för sig mens i fredags och hoppas att jag samlat på mig vatten på grund av det. Är dessutom jätte yr nu idag och har huvudvärk (trodde inte det skulle vara så efter tre veckor). Någon annan som upplevt liknande?

• bröllops häxan

Jag hade antydan till yrsel de första två tre veckorna. Men jag "lysnade" på kroppen och åt ett mål mat på kvällen då istället. *L*

Det är ju kul att gå ner i vikt, men man ska ju må bra medans man gör det *L*

• bröllops häxan

Som nu tillexempel. Jag har ätit mina tre påsar i dag men nu gör jag the med lättmjölk och två hårdbrömackor(utan smör) med gurka och en ostskiva på..Så här har jag kört hela tiden, och ätit midag när jag velat. Herregud det funkar ju ialla fall och sen så har jag märkt att hårdbrömackorna som jag äter ca varannan kväll hjälper betydligt när det blir dax att gå på toan :)

• september bride

har en fråga när det gäller att göra nr 2 på toan.... har kört ren kur i 13 dagar och "bajsat" 2 ggr är detta normalt???
    jag brukar annars gå 1 gång om dagen i vanliga fall....... blir lite fundersam?????

Svar på tråden CAMBRIDGE!