• Blowjo

CAMBRIDGE!

Hejsan....

Är inne på min andra dag med cambrige-kuren...

Nu undrar jag om någon här , har provat detta? För jag undrar hur snabbt ni iså fall gick ner...

För själv vill jag gå ner 28 kg....och när jag har läst om de som gått ner ivikt på cambridge hemsida, så har det tagit flera månader. Så därför undrar jag om det finns någon som gått ner fortare i vikt än så?

Tacksam för svar!

MVH/Johanna

• Svar på tråden CAMBRIDGE!
  • september bride

Jag har nu ringt och pratat med Lena Villaume som jobbar för viktklubben och hon sa att det inte var några problem alls att fortsätta i några veckor till bara man mår bra..det känns positivt så nu är jag inte orolig längre....

• september bride

Måste passa på och fråga hur länge alla som kör på ren kur har hållt på????

Jag själv har i dag hållt på i 35 dagar...

• bröllops häxan

jag är inne på min andra omgång nu..på tredje dagen. Börage äta för en utlandssemester och sätter nu igång igen :) Det ser positivt ut. Föra omgången gick jag ner 10kg( 8 som jag har behållit då två var vatten *L*) och nu kör jag tre veckor ren och kombinerad maj ut. Hoppas på 10 kg till. ;)

Hur går det för er andra?
    september bride : Det låter ju super. 16 kg..inte illa. Hur mycket var det nu du ville gå ner till? Min målvikt är att nå 70-75 kg och jag är 178cm lång..

• september bride

Jag vill ner till 79kg och är 1,68 lång ......det är mitt mål....

• september bride

Man vet inte var man ska skriva snart det finns ju en del cambridge trådar nu!!!!!
    Men jag skriver in mina vikt nedgångar på denna tråd varje tisdag....

Hur går det för dig C.T???

• okt2006

Och fortsätt med det september bride, det är roligt att läsa att det går bra!

• september bride

hur går det för er alla?????????
    jag tycker det funkar toppen men kilorna går lite sakta just nu ... de rasar ju inte direkt utan mer kryper just nu..men men....hoppas det går bra för er andra...

• september bride

Ja då va det ju min vägnings dag igen då... nu har det gått exakt 6 veckor och jag har gått ner denna vecka 2,9kg vill säga 18,7kg sammanlagt..... sååå roligt...

• elenita

Hallååååååå????? Vad är detta för superkur?????? Har hört talas om den men har aldrig kollat vad den går ut på, alltså hur man gör!
    Nu börjar man ju bli lite intresserad!

Jag vill gå ner ca 7 kg. Detta är alltså möljigt på kort tid? :D

Svar på tråden CAMBRIDGE!