• Blowjo

CAMBRIDGE!

Hejsan....

Är inne på min andra dag med cambrige-kuren...

Nu undrar jag om någon här , har provat detta? För jag undrar hur snabbt ni iså fall gick ner...

För själv vill jag gå ner 28 kg....och när jag har läst om de som gått ner ivikt på cambridge hemsida, så har det tagit flera månader. Så därför undrar jag om det finns någon som gått ner fortare i vikt än så?

Tacksam för svar!

MVH/Johanna

• Svar på tråden CAMBRIDGE!
  • yezzii

september bride
    dag 2 var ganska jobbig för mig jag e glad att jag har kommit såhär långt nu kan det juh bara bli bättre =) hur länge har du hållt på? jag har tänkt köra ren kur i 6 veckor.. =)

• september bride

yezzii
    jag har kört ren kur i 6 veckor och 2 dagar nu...

• september bride

Ja då va det dax för vägning igen då, det är ju tisdag.... -1,9kg och då har jag gått ner 20,1 kg JIIPPII!!!!!!!!! Äntligen... nu har jag bara 15,9 kg kvar till min målvikt.... Jag är så stolt över mig själv....Jag har kört ren kur i 7 veckor nu....

• okt2006

GO SEPTEMNER BRIDE! Nu har du passerat 20-kilosstrecket!!

• yezzii

grattis september bride.. gud vad duktig nu e =)
    själv är jag inne på dag 9 =) jag e så stolt över mig själv =) hur länge ska du köra ren kur till?

• september bride

Jag vet inte hur länge jag ska köra men det blir nog i 2-3 veckor till skulle jag tro(kanske mer)...Så länge jag mår bra så kör jag på... det jobbiga kommer bli när jag ska börja äta!!! Men den dagen.....
    Jag tycker alla är jätte duktiga som kör CB....

• bröllops häxan

Hej alla duktiga Camebridge tjejer :D
    Det är verkligen inspererande att läsa denna tråd. Speciellt när det går trögt. Jag har kört i två omgångar. Började 9jan på 96,5 och körde till 27 feb och stannade på 87kg. gick sen upp 2 kg vatten. Nu startade jag igen på 89 kg 27mars och är nu idag, dryga två veckor senare är jag på 83,8 kg. :)

Är så glad för mina 12 kg. Kör nu ren kur och det verkar som jag tappar 2kg veckan. *L* Hur mycket brukar ni "gå ner " i veckan?

• yezzii

jag har lite fobi för vågen så jag har inte vägt mig alls.. men det känns på kläderna..jag har bara kört den den 3 april men det syns nog lite nu iaf =) jag har tänkt äta ren kur till den 14 maj minst iaf. =)

• bröllops häxan

yezzii : Vad vill du gå ner till?
    Själv så vll jag till 70kg. Då är jag nöjd :)

Svar på tråden CAMBRIDGE!