• Blowjo

CAMBRIDGE!

Hejsan....

Är inne på min andra dag med cambrige-kuren...

Nu undrar jag om någon här , har provat detta? För jag undrar hur snabbt ni iså fall gick ner...

För själv vill jag gå ner 28 kg....och när jag har läst om de som gått ner ivikt på cambridge hemsida, så har det tagit flera månader. Så därför undrar jag om det finns någon som gått ner fortare i vikt än så?

Tacksam för svar!

MVH/Johanna

• Svar på tråden CAMBRIDGE!
  • yezzii

jag är 171 cm lång och skulle gärna vilja väga 65.. men vi får väl se hur det går.. e en bit till iaf.. hur går det för dej då?

• bröllops häxan

Jag är 177cm lång och väger nu ca 84 kg så det är 15 kg kvar :)

Hur mycket har du kvar?

• yezzii

ja du eftersom att jag inte vågar väga mig så vet jag inte exakt.. men det e över 20 kilo minst iaf.. men jag e possitiv som bara den så det ska nog gå fint =) hur känns det för dej då?

• bröllops häxan

Det känns fin fint:D Började på 96,6 kg så jag är super nöjd*L*

• MalinPalin

Ny här!:)

Imorgon börjar jag på ren CB-kur! Jag är sååå inspirerad av er andra, jag vill verkligen klara de tre första dagarna som tydligen är de svåraste! Den 9/12 -06 gifter jag mig då SKAAAAAAAAAA jag vara smal! :D Vill gå ner 20 kg. Är 1,60 å väger 84 kg!!! Jag hatar att vara hungrig, blir rastlös då, så nu ägnar jag helgen åt att vårstäda alla skrymslen så kanske jag glömmer hungerskänslorna.

Grattis alla ni som gått ner med CB-kuren!
    SOV GOTT

• MalinPalin

Jo, en fråga bara...
    har hört att skinnet på kroppen kan börja hänga och inte hinna dra ihop sig vid en snabb viktnedgång... ngn som har erfarenhet av detta?

• fairy_1983_

Är inne på min andra dag med ren cambridge kur. Visst känner man sig lite hungrig, men det har gått förvånansvärt bra. Tänkte till en början köra ren kur i tre veckor för att sedan ev. förlänga med ett par veckor till.
    Vill försöka gå ner 12kg till mitt bröllop i Juli.

• Mastermind

MalinPalin - Jag börjar också idag. :) Har efter ungefär två veckors av- och påhoppande tröttnat på att vela och avsluta precis när man kommit förbi 3-dagarströskeln.. Man blir ju så himla inspirerad av denna tråden! :D

Ang hudens elasticitet så är den olika mellan olika individer, men generellt sätt så är den som bäst om man är yngre än 20-25 år, och sen avtar den gradvis fram till 40-50 då det är betydligt svårare att få huden att hänga med i viktnedgången, om jag förstått det hela rätt. Men om du är ung och "bara" har 20 kg att gå ner (det finns dom som har mycket mer än så att gå ner.. ) så tror jag inte du behöver oroa dig, speciellt inte om du motionerar (all motion är bra, även vardagsmotionen). :)

Du kan ju förresten fråga september bride hur det gått med hennes hud; hon är ju superduktig och har gått ner över 20 kg nu. :D

Svar på tråden CAMBRIDGE!