• Blowjo

CAMBRIDGE!

Hejsan....

Är inne på min andra dag med cambrige-kuren...

Nu undrar jag om någon här , har provat detta? För jag undrar hur snabbt ni iså fall gick ner...

För själv vill jag gå ner 28 kg....och när jag har läst om de som gått ner ivikt på cambridge hemsida, så har det tagit flera månader. Så därför undrar jag om det finns någon som gått ner fortare i vikt än så?

Tacksam för svar!

MVH/Johanna

• Svar på tråden CAMBRIDGE!
  • september bride

Tack så mycket för all stöttning jag får av er,,, hade det aldrig varit för denna tråd så hade jag inte varit 20kg lättare idag....Jag hade ju från början 35kg över vikt men nu efter mina 20kg så är min hud jätte fin inte minsta lilla "slapphet"..... och jag är 24 år och tränar med måtta under veckorna 1-2 gånger....
    Är på min 52:a dag med ren kur nu och det funkar så himmla bra
    Är så glad över att jag hittade denna tråd annars så hade jag ju inte kommit i mina fina byxor och tröjor jag inhandlade för ca 3 år sedan..men nu så bärjar till och med dom bli för stora..hi hi hi.....
    Ge gärnet alla CB:are för denna sommaren är våran nu......

• september bride

glad påsk alla cb:are....... :-d

• fairy_1983_

september bride: Följde dig i tråden när du började med CB och är så imponerad över din viktminskning. Nu när jag slutat att amma min son bestämde jag mig för att försöka gå ner kilona som smygit på under graviditeten så att jag kan känna mig fin i brudklänningen i Juli. Är nu inne på min tredje dag och det går bra. Har köpt en tre veckors kur, men ifall det år bra ska jag nog fortsätta i ett par veckor till.
    Kämpa på ni tjejer...

Trevlig påsk på er alla :)

• MalinPalin

DEPPAR!! Fixa det inte! Klarar inte av att vara hungrig! Jag har så dålig karaktär, HJÄLP mig!!!!! :( F.n oxå!

• MalinPalin

Ho,ho... septemberbride! Kan du hjälpa mig?????

Deppar..... deppar...........

• pickolina

MalinPalin --- Kan inte så mkt om detta men vet att det finns medel man kan köpa på apoteket för att få ordning på magen och känna sig mätt.. Typ fibrer som sväller i magen när man dricker vatten.

Kanske kan vara värt att kolla upp och ev. testa...

Förstår dig för övrigt.. Jag klarar inte heller av att vara hungrig...

• september bride

MalinPalin
    va du än gör så ge inte upp..... tänk på hur fin du kommer att vara när du har nått ditt mål..... kämpa...

• september bride

om du är kvar så gå in på chatten...

• Mastermind

MalinPalin - Om det känns omöjligt så kan du alltid trappa ner i en-två veckor. T.ex byta ut en måltid/dag första veckan och två andra veckan. Och tredje veckan börjar du på ren kur. :)

Själv måste jag erkänna att jag inte kom igång idag, heller. Vi har verkligen STORstädat här och handlat massa nytt på IKEA (:D), så jag tyckte jag förtjänade en pizza efter allt detta (typiskt mig iofs; att bara äta en gång och det på kvällen och onyttigt.. ).

Svar på tråden CAMBRIDGE!