• Blowjo

CAMBRIDGE!

Hejsan....

Är inne på min andra dag med cambrige-kuren...

Nu undrar jag om någon här , har provat detta? För jag undrar hur snabbt ni iså fall gick ner...

För själv vill jag gå ner 28 kg....och när jag har läst om de som gått ner ivikt på cambridge hemsida, så har det tagit flera månader. Så därför undrar jag om det finns någon som gått ner fortare i vikt än så?

Tacksam för svar!

MVH/Johanna

• Svar på tråden CAMBRIDGE!
  • bröllops häxan

Babycakes: Gud vad tråkigt med din vänn. En del människor är så vet du...Man kanske inte kan säga direkt avundsjuka, men somliga har svårt att känna glädje åt andras framgång. Speciellt om det är något dom vill eller har kämpat med själv. Jag tycker du är duktig och de 15 kg du har kvar fixar du lätt :D

Jag sak ochså gå ut på en promenix i det helt underbara soliga vädret. Ska bara tvätta färdigt först. :)

• Sharleen

Babycakes vad tråkigt att höra.själv så förlorade jag min bästa vän när jag gick ner i vikt. Hon klarade inte av att jag gick ner i vikt på nått sätt. Vet inte varför. Det trist, men tyvärr ganska vanligt tror jag

• september bride

Ja då var det min vägnings dag,jag tänkte dela med mig av den...
    -3kg denna vecka som varit....
    Så allt som allt blir det nu -14kg och jag är super nöjd.. .....Nu är det BARA 22kg kvar till mitt mål, tills bröllopet..hoppas jag lyckas,jag har ju till september på mig...

• okt2006

Åh septemner bride, vad duktig du är! 3 kg på en vecka är super!

• september bride

behöver lite rådgivning!!!!
    Hade från början tänkt att börja äta lite idag har kört ren kur i 24 dagar och min viktminskning är -14kg....MEN jag har fortfarande kvar 22kg att gå ner..Min fråga är då:Ska jag fortsätta eller ska jag börja äta idag+pulver)..
    Hur länge har ni andra kört eller tänkt att köra ren kur?????
    Behöver lite svar idag.....snälla!!!!

• Miffy

Hej !
    Jag är ny här och skall börja med ren kur på måndag. Jättespännande!
    Har aldrig tidigare testat cambridge, men mina förhoppningar är stora på att detta är grejen för mig.
    Jag skall gå ner 15 kg till att börja med. Sedan får jag se. Jag är 1,62 lång och vägde in mig på 78 kg. Usch! Men nu skall kilona väck!!
    Fler som skall börja i dagarna?
    Till alla er som hållit på ett tag vill jag bara säga; Bra jobbat! Shit vad peppad man blir när man läser vad duktiga ni är och hur mycket ni gått ner!

• okt2006

september bride:
    jag är ju inte alls insatt i vadcambridge-folket skulle rekommendera, men min tanke är: kan du inte köra pulver+mat ett par veckor och sedan köra ren kur igen? Din mage och tarm kanske behöver lite riktig mat ett tag och inte bara pulver. Du har ju tid på dig ända till september och hinner säkert gå ner dina resterande kilon ändå. Det är viktigt att vara rädd om kroppen också och inte enbart fokusera på kilona som rasar!

• september bride

okt2006
    Tack för ditt råd..
    Jag beslöt mig för att köra ren kur i några dagar till men kommer att mixa kuren sen mat+pulver.....är så peppad just nu och mår inte dåligt på något sätt... Jag ska tillägga att jag mår MYCKET bättre nu än vad jag gjorde innan jag började med cambridge....

Hur går det för er andra???

• september bride

Ja då var det tisdag igen och med det min vägnings dag...
    Denna vecka hade jag gått ner 1,5kg så nu har jag gått ner 15,5 kg sakta men säkert..... 20,5kg kvar till mitt mål..

Svar på tråden CAMBRIDGE!