• Blowjo

CAMBRIDGE!

Hejsan....

Är inne på min andra dag med cambrige-kuren...

Nu undrar jag om någon här , har provat detta? För jag undrar hur snabbt ni iså fall gick ner...

För själv vill jag gå ner 28 kg....och när jag har läst om de som gått ner ivikt på cambridge hemsida, så har det tagit flera månader. Så därför undrar jag om det finns någon som gått ner fortare i vikt än så?

Tacksam för svar!

MVH/Johanna

• Svar på tråden CAMBRIDGE!
  • ia´s

Okej alla...
    Jag vet att Ni fixar alla Era kg som Ni vill ha bort!!!
    Jag har själv gjort detta!!
    -43 kg på ca 5 månader.......

Lycka Till ALLA!!!!!!!!!

• yezzii

jag har en liten fråga.. på måndag har jag gått 3 veckor på ren kur.. vad skulle hända och hur mycket skulle jag förlora på genom att äta något gott endast ikväll? en kompis till mig som e styrketräningsinstruktör sa att man kunde öka förbränningen genom att chocka kroppen med mat.. eller e det bara en myt? vad skulle ni ha gjort?

• pickolina

När det gäller just cambridge vet jag inte, med tanke på ketos osv... Men om man bantar "vanligt" så är ätardagar bra för att kicka igång ämnesomsättningen. Säger de i alla fall...

Min bror rasade i vikt när han bantade med VV.. Efter ett tag så nådde han en platå som han inte kom förbi och då började han med ätardagar och började rasa i vikt igen...

Det är vad jag hört och vad jag sett på flera som jag känner, som anv sig av ätardagar men jag är absolut ingen expert, det där med ämnesomsättning osv är så komplicerat.

• pickolina

Måste bara säga att jag är SÅ imponerad av er alla!

Jag vill så gärna gå ner i vikt och CB verkar vara ett OK sätt men jag har inte ens vågat blanda mina provpåsar pga att jag har en sådan avsmak av måltidsersättare... *s* Har nog inte motivation nog att gå runt och vara hungrig och inte äta vanlig mat heller så...

• Nanah

yezzii:
    Kan man fråga hur många kilo du gick ner under 3 veckors ren kur och har du minskat något i klädstorlek?

Kämpa på alla

• yezzii

jag har inte väg mig men byxorna ser snart ut som ett stort tält.. jag e så kluven e så sugen på mat idag.. ska jag äta eller stå på mig?

• pickolina

yezzii

Om du vet att du klarar att stå ut efteråt, med att börja på ny kula så att säga så tycker jag gott du kan äta...

• yezzii

hehe usch ja.. jag får se hur jag gör.. rädd att jag kommer få värsta skuldkänslorna eftersom jag varit duktig så länge.. men vi får la se =) jag går och väntar på mensen nog därför jag e så sugen på allt..

• pickolina

Men OM du bestämmer dig för att äta så ska du oxå bestämma dig för att INTE ha dåligt samvete. OM du äter så är det ett medvetet val och helt OK att göra. Sedan börjar du om på nytt.

Dåligt samvete mår du bara dåligt av och riskerar att tappa fokus helt och misslyckas... NEJ, så får du INTE tänka!

Antingen låter du bli att äta eller så äter du med gott samvete!!!!!! Å hör sedan!!!!! ;) *s*

• yezzii

hehe tack pickolina =) jag tror att jag strutar i att äta har juh klarat mig så länge så nu kan jag lika gärna stå ut lite till =) hur går det för med CK då?

Svar på tråden CAMBRIDGE!