hej malinpalin
du får inte ge upp,visst är det är jätte svårt att gå på ren kur, men det är inte omöjligt. Om du verkligen verkligen vill gå ner i vikt så kan du göra det, du måste bara bestämma dig. Jag har i flera år lurat mig själv att imorgon ska jag börja banta. jag är 30 år och har bantat sedan jag var 13 år, och nu har jag bestämt mig att sluta lura mig själv. Jag har köpt en jätte bra bok som heter meningen med livet i den står det att( av alla hemska känslor som får dig att må illa känns ingen hälften så dålig som att veta att man hade chansen att göra vad man verkigen ville, och inte tog den) jag har kastat bort många år av mitt liv, det finns så mycket som jag vill göra, men som jag inte kunnat göra pga min övervikt. Nu vägrar jag låta min övervikt styra mitt liv, jag har bestämt mig att inom tre månader ska jag vara normalviktig.Jag tänkte att jag har bara två alternativ att lyckas eller att misslyckas sedan tänkte jag att misslyckas är inget alternativ, jag ska lyckas till varje pris. Börja igen imorgon jag lovar dig att om du verkligen vill gå ner i vikt så kan du det.