• Blowjo

CAMBRIDGE!

Hejsan....

Är inne på min andra dag med cambrige-kuren...

Nu undrar jag om någon här , har provat detta? För jag undrar hur snabbt ni iså fall gick ner...

För själv vill jag gå ner 28 kg....och när jag har läst om de som gått ner ivikt på cambridge hemsida, så har det tagit flera månader. Så därför undrar jag om det finns någon som gått ner fortare i vikt än så?

Tacksam för svar!

MVH/Johanna

• Svar på tråden CAMBRIDGE!
  • bröllops häxan

Jag tränar inget faktiskt. Tar mina promenader varge (nästan *L*) dag.
    Har inte så mycker energi över till det.

• bröllops häxan

Nu,, precis nu så kom den :D:D:D
    Tre dagar sen.....phu...*L*
    så lättad.

• MimmiMus

Jag har p-stav nu och den är därmed alltid oreglebunden. När jag har gått på CK tidigare år och inte hade p-stav, så kom den alltid som den skulle. Jag oroar mig inte!

• Tuss1

En fråga.

jag har fått ett recept på en typ av shake som jag skulle kunna anv då min energi tryter eller jag är beredd att ge upp... är det helt upp åt väggarna som ersättning för tex kycklingfilee å sallad??

2dl minimjölk
    0.5dl funlight saft
    1burk lätt kesella

• Mastermind

MimmiMus - Nu har jag köpt dom där Keto-Diabur-Test 5000. :) Men jag har inte provat dom än. Vilket resultat är det man helst vill ha? Högt, lågt, mellan? Och ska jag bara kolla ketonerna, inte glykosen?

• MalinPalin

kareena & MimmiMus!

TACK!! för att ni peppar mig så mycket! Jag börjar imorgon 25/4 och går in på denna tråden när hungern och karaktären ger sig till känna!!

:( Jag behöver allt stöd jag kan få! Har suttit och gråtit i timmar idag för att jag känner att "ren kur med CB" är ett straff för att jag är fet! Istället försöker jag se vilken möjlighet det har att ge mig. Har oxå varit ute på viktklubben och läst om andra och sett lite före och efter bilder, som peppar mig lite!

Tack alla ni som skriver på denna tråd! Jag behöver ER alla!!

Kram
    MalinPalin

PS September bride, du är enastående!!!

:)

• september bride

MalinPalin
    Tack för att du känner så!!!!
    Jag tror det kommer att gå jätte bra för dig bara man har viljan och det har vi ju ELLER HUR!!!!JJAAA!!!!
    Pepping Pepping !!!!!
    I morgon är det en ny dag och nya tag med det....

Vi får hitta på en KAMP sång som man får gå och nynna på när man känner sig lite seg..
    KÄMPA KÄMPA!!!!

Ska fara och träna lite kick`n box så det blir ingen spinning idag..men det är alltid skönt att få ut lite agg med slag och sparkar....

• Mia_a

Hej! Här kommer en Cambridge-nybörjare. Imorgon ska jag till min konsulent och köpa första veckoransonen av Cambridgemåltider. Jag vill gå ner ungefär 15 kg och tänkte köra ren kur så länge jag orkar. Hur lång tid tror ni det tar att gå ner så mkt? Kämpa på alla Cambridgeare! Ni är jätteduktiga!

• kareena

hej malinpalin

Se inte på dig själv som en förlorare, gör du det kommer det bli svårare för dig att börja med kuren. Jag mår också JÄTTE dåligt över min övervikt ibland vill jag inte ens gå ut för att jag skäms så mycket över mig själv. Tänk på att hjärnan bestämmer vad som är möjligt men viljan kan överträffa det.
    Imorgon är jag ledig så gå gärna in på denna tråd om du behöver stöd jag lovar att hjälpa dig.
    Ge inte upp du förtjänar att vara lycklig.

P.S Ett hinder är något du ser när du släpper målet med ögonen

• Nanah

Hej alla!

Ni äe riktiga kämpar allihop (inklusive mig..hehe )

Jag undrar över en sak...ni som har gått ner i vikt snabbt, har ni fårr bristningar i huden?
    Jag har redan bristningar och vill inte ha mer om jag ska gå ner en 15kg snabbt med CB.

/ha det bra

Svar på tråden CAMBRIDGE!