• Blowjo

CAMBRIDGE!

Hejsan....

Är inne på min andra dag med cambrige-kuren...

Nu undrar jag om någon här , har provat detta? För jag undrar hur snabbt ni iså fall gick ner...

För själv vill jag gå ner 28 kg....och när jag har läst om de som gått ner ivikt på cambridge hemsida, så har det tagit flera månader. Så därför undrar jag om det finns någon som gått ner fortare i vikt än så?

Tacksam för svar!

MVH/Johanna

• Svar på tråden CAMBRIDGE!
  • *Vårblomma*

Tuss1
    Du klarar det! Kom igen, du är jätteduktig ändå!

MimmiMus
    Är det i dag du får väga dig!?!??!
    Resultat tack! Vi väntar tålmodigt...

Själv så föll jag medvetet i går.
    Hemmagjorda hamburgare...
    Men avtrampet var planerat och jag spiller ingen tid på att må dåligt för de. Det var jäkligt gott, men magen tycker inte om den tunga känsla som innfinner sig och på ett sätt var det inte värt det. Men det är ok!
    Nya tag!
    Jag kan för jag vill!
    Jag vill gå ned i vikt!
    CK är mitt redskap, jag vet hur jag ska göra - och jag vill göra det!

Det är tungt att inse att man inte i alla lägen är så stark som man önskar att man var. Så respekten och ödmjukheten jag känner för er som kört ren kur så länge som ni gjort - är stor!!

Ni är alla duktiga och förtjänar att må bra. Ni är värda detta för er själva är det viktigaste ni har!!

2,4 kg plus i vatten blir jag snabbt av med och vinkar hej då, så länge..

• september bride

TISDAG OCH MED DET VÄGNINGS DAGEN FÖR MIG:
    I dag visade den på -1,1kg och då blir det allt som allt -23kg och då återstår 12kg......
    Ja man får va nöjd för varje gram man blir lättare,,,eller hur??
    Så nu ska jag ta min morgon drink så här på min 63:e dag.....

• MimmiMus

Heeeeej!

Hoppas allt är lika bra med er som det är med mig. Men jag måste fråga er en sak! Man kan som en "bieffekt" ha svårt att somna på kvällarna. Jag har jättesvårt att somna på kvällarna och det är så frustrerande. Fast egentligen borde det inte vara frustrerande för jag är inte alls trött och har sjukt mycket överskottsenergi. Alltså, jag kommer mig för att göra saker på kvällarna som jag aldrig hade ork med förrut. Men att ajg inte sover kan juh faktiskt också ha och göra med att man är glad och lycklig för att det är vår och snart sommar också. Det var inget vackert väder i morse med det var ändå varmt och sen luktade det sånt där härligt vår/sommarregn i luften. Jag njuter av allt just nu!

Mastermind - Självklart, kan du testa om du är i ketos när du har mens. Jag fick mensen i fredags och har testet massor av gånger sen dess och utslaget är inte annorlunda.

kareena - min 9 dag. Känns helt fantastiskt!!!!! Jag är jätteglad!

Våblomma - Ikväll är det vägning!!!!!!!!!! Oc jag lovar att komma med en rapport! Men den kommer inte förrän vid 21.00 ikväll. Jag ska visserligen till en konsulent och handa nya påsar idag men jag vill inte väga mig hos henne. 1. För att jag vill väga mig på samma våg hela tiden och den vågen är på gymmet. 2. Hon är egentligen inte min konsulent och jag fick ett väldigt trist intryck av henne. Min riktiga konsulent har lagt ner sin verksamhet i år pga familjeskäl. Det kan och vara en bidragande faktor till varför det har varit så jobbigt i år. Tidigare år så har jag handlat och vägt mig hos henne en gång i veckan och i samband med detta står man alltid och snackar lite i tamburen innan man går därifrån. Jag fick en personlig kontakt med henne. Som sagt, hon är inte aktiv längre utan hänvisade mig till en annan kvinna som jag absolut inte tyckte om alls. Hon var väldigt hetsig och kort i tonen. Kände mig inte väl bemött.

Men skit i det - jag har juh fått lön så jag går dit och köper för 5 veckor på en gång så slipper jag träffa henne. Sen så väger jag mig på gymmet istället

Men det viktigaste av allt - jag har juh er!!! Ni fattar inte hur mycket ni och er kamp har kommit att betyda för mig. Ibland känns det nästan som om man känner varandra på riktigt.

P&K ALLA TOPPENTJEJER!!!!!

• kareena

september bride
    du är super duktig, vilken motivation du har. Jag önskar att jag var duktig som dig. Jag kan inte vänta tills jag också gått ner lika mycket . Du är min stora inspirationskälla.

Tuss1
    Lycka till idag.

MalinPalin
    Hur går det för dig?

• yezzii

dag 22 känns hur bra som helst.. ska köpa lite nya påsar idag =) ska köra ren kur i några veckor till men den 19 och 20 maj ska jag synda.. ska ha examens fest då =) men det måste jag tillåta mig själv =)
    ni e så duktiga alla!!
    puss

• kareena

MimmiMus
    Jag hålller med, det känns som vi känner varandra, fast vi aldrig träffas.
    Jag hade aldrig klarat det här utan er alla.
    Vad tråkigt att din konsulent inte är bra, men du är så duktig så du behöver inte henne.
    Hur mycket vill du gå ner?

hej då

• Mastermind

Oj, jag trodde den här tråden skulle vara låst idag mtp att den varit öppen i 3 månader redan.

MimmiMus - Tack så mycket! :D Då ska jag testa i eftermiddag. :)

Men nånting rätt har jag gjort iaf, för idag är det min första vägningsdag och jag har gått ner 10,9 kg. :D :D :D Jag är superlycklig!! Och det har känns så oförskämt lätt.. Men snacka om att jag behöver det, det tar ett tag till innan jag är nere på er viktnivå.

-2,5 cm i midjan också. Tänkte egentligen inte mäta mig förrän om en månad, men jag kunde inte låta bli. ;)

• *Vårblomma*

Masterminde

WOW!!!
    Grattis!! Jippi för dig!!

Vad startade du på och hur länge sedan var det?
    orkar inte gå tillbaka i tråden och leta info...

• Mastermind

*Vårblomma* - Jag startade förra tisdagen, dvs en vecka sen. :) Vad jag startade på vill jag tyvärr inte säga, inte än. Men jag väger iaf mycket mer än alla här, det kan jag säga.

• *Vårblomma*

Masterminde

Ingen fara, du behöver bara berätta så mycket som du själv vill!
    Men DUKTIG till 1000 har du varit!!!

Själv dricker jag som en tok, springer på toa så ofta att golvet börjar nötas ned till en flitig myrstig...

Känns fortfarande lite tungt att jag har ätit... Hade ju tänkt börja med kombinerad kur, men det känns inte bra. Jag känner att jag inte är klar med den rena kuren än. Jag vill köra ett tag till!

Tar tjänsteledigt nu i 2mån med start från nästa tisdag. Ska utbilda mig till skönhets terapuet. Så då vill jag gärna vara fin inför min första skoldag...

Hej hopp!!
    Ensama klarar vi inte detta, tillsammans är vi starka. Även om vi kämpar på i olika städer - så har vi fortfarande varandra!!

Svar på tråden CAMBRIDGE!