Jag måste ha blivit knäpp, satt och sucktade efter sambon vita bönor igår igen.... *fniss*
Känns rätt bra idag, trots den lilla uppgången på halvveckan... Så jag hoppas det är ett tecken på att det bara var tillfälligt, och att det vänt nu... Men det märks väl på söndag....
Sambons far kommer och övernattar mellan fredag och lördag, men han lär knappast se ngt eftersom det bara var typ 1 vecka sedan sist =)
Men oj vad jag hoppas att jag hittar nga gamla kläder som smickrar figuren tills söndag.... För som omväxling vill jag faktiskt vara min fars "lilla vackra princessa" =)
Wee just det... Byxorna som jag har tjatat om i evigheter nu sitter ytterligare lite bättre =)
Blir fortfarande lite översvämning av hud, så midjan blir inte direkt smickrad, men det kommer, sakta men säkert, det är i antågande =)
Kom på att jag nog behöver lägga lite pengar på att hitta ngn snygg topp till kalaset nästa vecka också.. Känns ju inte jättekul att åka dit och ha ngn gammal urtvättad bommullströja som inte "säger ngt" ... Får ta ett varv på stan och hitta ngt raffigt =)
Just det, vet inte om jag sa det men min far har lovat att om jag gått ner mkt och behöver sommarkläder tills sommaren så skall vi åka till ullared (sicken kvalitet ;) och handla, på hans bekostnad =)
Och jag lär behöva nya kläder (äger typ 1 kjol och inga övriga sommarkläder) men inte ha råd att köpa dem - så det lät som en bra deal för mig =)
Nu har jag svamlat nog för en stund... (är sällskapsjuk då Gubben är i skolan hela dagen och jobbar, och sedan bara kommer hem och byter om innan han skall iväg på bankett under hela kvällen.... Så jag svamlar istället för småäter =)
Be good girls =)