KOm på att jag skulle avlägga "rapport" idag också... Som jag misstänkte så har jag gått upp denna vecka.... Men konstigt vore det väl annars... Dels tog väl kroppen åt sig allt den kunde, dels så har jag helt ärligt misskött mig extremt mkt nu... Bröd 2 ggr, godis igår, skagenröra på bakad potatis....
Inga extrema mängder kanske (om man ser mot tidigare).. Men ändå...
99,3.. så ner 0,1 kilo sedan i måndags, men upp typ 0,5-1 kg sedan mitten av veckan vid mellan vägning... Men veckan slutade ju på minus uiaf... om än ynka 0,1 =)
Nu har jag tränat på OTn för första gången på ett tag här.... Trodde det skulle vara jobbigt att komma igång igen nu efter sjukdom, skada och allmän lathet... Men det gick med mina mått mätt superbra =)
7 km i maklig takt = 30 minuter, sedan ökning av takten och rusa in ytterligare 3 km = 9 minuter....
Så en mil = 39 minuter....
Det allra bästa var att de makliga 30 minuterna var inte speciellt jobbiga, utan "rullade på".. var mest lite trist (blir lätt uttråkad)
När de sista 3 km var avklarade var jag väldigt trött och var på väg att få håll, men återhämtningen gick snabbt.. Var på benen och pigg igen efter 1½ minut eller så.. och pulsen var nere på normalt efter ett par minuter....
För någon annan säkert rena barnleken, men man kan ju bara jämföra med sig själv =)
(och jag är förbaskat stolt över mig själv just nu) ;)
Lycka till denna vecka tjejor =)