Inlägg från: Julibrud - 06 |Visa alla inlägg
  • Julibrud - 06

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3

Nu har jag äntligen bestämt mig för min tredje solosång!!!
    My Tribute - To God Be The Glory med Carola. Fast det är ju vår solosångare som sjunger den.

Den är så fantastiskt underbar och jag kommer att STORTJUTA när jag hör den.

• Julibrud - 06

~emma~ Här känns det som om det bara är Bröllop bröllop bröllop och min sambo är måttligt trött på mig! Jag satt och tittade igenom bordsplaceringen idag. Alla har inte svarat ännu... 4 dagar kvar! men lite kan man ju alltid skissa.

Häromdagen skulle jag titta igenom bröllopstårtor men bagaren var inte där och sedan ska det visst beställas igenom feststället!

• Julibrud - 06

Några fler härinne som har börjat att drömma mardrömmar om bröllopet?

Jag har! Den senaste kom jag till frissan med min tärna. Tiden räckte inte till och frissan vägrade göra vid mitt hår! Till sist gjorde hon halva frisyren!! Och alla andra brudar i rummet gjorde hon kanonsnygga! Tur att det var en dröm!

• Julibrud - 06

Puh76 ja jag satte rent på tok för tidigt OSA datum men nu är det gjort!

~emma~ och lillabunny

• Julibrud - 06

*Smurfen* Där är fint! En släkting till mig jobbar där! så får ni rosenblad på sängen! Låter som ett bra pris, men visst är det mycket för man hinner nästan bara sova där

• Julibrud - 06

*Smurfen* Vi har samma dilemma. Tycker priserna är rent för tok för mycket.

Dessutom har vi två små barn så vi utgår mycket vad som är bäst för dem. Men samtidigt är det ju tråkigt att sova hemma den natten.

Vi vet inte vart vi ska resa ännu så vi ska se vilken datum det blir för kanske är man i behov att åka hem och packa istället dagen efter jaja vi får se

• Julibrud - 06

Kikar in för att se hur ni har det! Just nu har jag lust till att ställa in alltihop!

Efter bråk med svärmor som lägger sig i varför vi inte har någon bestman och varför vi inte frågat min blivandes bror. Samt min blivandes bror som också bråkar med oss. Känns så tråkigt allting för tillfället. All glädje är borta! Varför ska alla tycka och tänka hela tiden?? istället för att vara glada och tacksamma! Fattar dem inte att det sårar en och varför gör dem så här??

• Julibrud - 06

Ocikatten Puh76 Svemerikanskt bröllop

Ja jag försöker verkligen att slå det ifrån mig men denna gången verkar det som om att det inte går, får se om ett par dagar om det ser lite "ljusare" ut då. Denna gången sårade de mig så kopiöst mycket att jag har svårt att smälta det.

De andra gångerna så har jag gått vidare och tänkt positivt på vår bröllopsdag och kommit tillbaka igen men denna gången känns det tungt. Men någongång landar man nog igen och kan ta upp tråden igen och känna glädjen igen!

Vet att jag är en fighter som vägrar att låta andra vinna så mitt bröllop ska de iallafall inte få förstöra så det så!

• Julibrud - 06

Min svåger bad om ursäkt igår! Nu ser livet mycket gladare ut igen! Nu kan man börja planera igen och känna glädje!

• Julibrud - 06

Har precis hämtat sonen på dagis! Åh jag blir så kanonarg på alla regler som finns. Idag skulle de ha utedag med snitslad bana, medaljutdelning OCH korvgrillning.

När jag hämtar han stortjuter han för då får inte tre timmars barnen någon korv men alla de andra barnen får. Hur kan man göra sådan skillnad på barn och hur förklarar man det för en treåring??

Dessutom hade jag tom fått en lapp där det stod korvgrillning på.
    Slutade med att jag fick köra till korvkiosken så han fick sin korv i allafall och glad blev han.

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3