Inlägg från: Julibrud - 06 |Visa alla inlägg
  • Julibrud - 06

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3

kikar in..
    Idag ska jag bara bli färdig med mina vigselprogram om jag så ska sitta hela natten. Nu är jag trött på att ha det över mig.

hjartat 73 De med bilen skulle höra av sig men ännu har jag inget hört.

Puh76, din brudbukett låter jättefin. Men vad är lammöron? Har aldrig hört talas om det. *nyfiken*

• Julibrud - 06

lillabunny Grattis och så fina ni var!!! alla tre

• Julibrud - 06

YIPPEEE Äntligen fick jag tag på en biltransport. En gammal veteranbil, jättefin. Beigevit, har tyvärr inget kort på den men jättefin och ett kanonpris 1500 kr. Som hittat! Nu kan man ÄNTLIGEN bocka av det på listan, så nu känner jag mig relativt lugn.

• Julibrud - 06

Funderar och funderar på vår fotograf. Såg ett collage där han hade tagit bilder men det flesta bilderna är tagna från midjan och uppåt. Kan man kräva lite mer helbilder? Det blir ju lite omskakande om man nu ska byta mitt i allt ihop men samtidigt vill man ju ha fina bilder. Min blivande tyckte inte heller att det var helt 100 procent. För ska jag byta ut fotografen så måste jag även hitta en ny solist och dj. *funderar* Några tips?

• Julibrud - 06

hjartat73 ja jag får nog ta ett snack med honom. För visst måste vi kunna bestämma hur vi vill ha bilderna. När man för en gångs skull har fina kläder så vill man ju se allt i helbild.

Såg att du hade bokat tårta. Den verkar god. Jag funderar på en nalle puh tårta till min son när han fyller år.

• Julibrud - 06

hjartat 73 vi har den fotografen som gör allt solosång, fotograferar m.m så jag hoppas att det går att övertala honom

• Julibrud - 06

Kikar in. Oj Oj vad tiden går snabbt! Jag hinner ju inte med. Gissa vad nu fick vi ett supererbjudande på transportbil så nu står vi med två! Antingen har man ingen och när man väl skaffar så trillar alla erbjudanden in. Det är väl konstigt.

Själv laddar jag inför måndag (KK besök) jag är nog mer nervös inför det än bröllopet just nu.

OH sedan sitter jag här fortfarande med mina vigsel o festprogram samt placeringskort och blir ALDRIG färdig. Jag som skulle blivit färdig häromkvällen..men icke...

Jaja hoppas ni får en FIN och SOLIG helg.

• Julibrud - 06

H.C Stort Lycka Till på Er stora dag idag! Håller tummarna för SOL!!

hjartat73 ~emma~ Tack Ni är för goa

~emma~ Vi får kanske starta en supportklubb för festprogram eller nåt

• Julibrud - 06

Puh76 Jag vill helst ha ett högt avlångt program där man kan vika upp framsidan åt varsitt håll. Men jag vet inte hur jag ska få till det i insidan för det blir lite för smalt. Jag började göra en framsida där det står med guldtext:
    FEST

C
    &
    J
    PROGRAM
    15/7 - 2006
    Ska även ha vinröda och guldband. Inuti skulle jag vilja ha en välkommen och Tack sida. En liten presentation över gästerna, menyn, allsånger och lite historik samt bilder om oss.

• Julibrud - 06

Nämen usch vad fult det blev, i verkligheten står FEST i mitten och undertill C&J sedan kommer program och datum också i mitten.

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3