Gomorron Tjejer! Jag vill inte sprida några neg vibbar härinne men jag känner ändå att jag måste få skriva av mig.
Det är som så att här känns det som om himlen har TRILLAT ner! Jag är en mycket positiv och glad tjej men just nu känns det bittert.
Häromdagen fick jag ett samtal ifrån min läkare ang mina röntgenbilder. Så säger han ja det såg ju fint ut" (Yippe tänkte jag och pustade ut) MEN vi har hittat en förändring, en KNUTA i underlivet! Har du inte kännt den innan? Nä det enda jag känner är smärtan i magen som jag har gått med i ett år och bollats fram och tillbaka mellan läkarna för de har inte vetat vad det är. Läkaren kunde inte heller säga vad det är för någon knuta.
Hur kan man ringa och säga så? Vad innebär detta? Precis detta behöver jag inte just nu. Två små barn på 15 mån och 3.5 år. Just nu när man planerar bröllop och allt. Jag vet att man inte ska måla allt nattsvart men just nu är det svårt!
Det tar ett par veckor innan jag får komma till KK och gå igenom undersökningen och det känns som en evighet!
En stor kram till er alla och hoppas att ni får en bra dag!!