Inlägg från: Julibrud - 06 |Visa alla inlägg
  • Julibrud - 06

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3

Gissa vad jag har gjort? Jo jag körde raka vägen till affären och ändrade helt och hållet på framsidan på mitt festprogram. Nu är det vinrött papper med något blommigt beige/Grå papper mitt på samt guld dekorationsväv på med en guldring och en vinröd rosett. Samt ett vinrött band i sidan för att hålla alla papprena. Detta blev mycket finare!! Gjorde genast 9 stycken på en gång och sambon gnäller om jag inte ska hålla lördagkväll någon gång! hihi

• Julibrud - 06

*Kikar in ifrån KK besöket* Så har man varit där och det gick jättebra. Tyckte synd om läkaren som var kanon för tårarna sprutade av nervositet och gick knappt att hejda, pinsamt! Såklart var de försenade en timme. Knutan var ingenting att oroa sig för sa han och det känns BRA! Han kom inte fram till något mer än att han har tagit olika odlingar och skickat iväg dem. Det känns jobbigt samtidigt att de inte kan ta reda på vad det är som gör ont. Så nu får jag se vad nästa steg innebär. Men nu efteråt känns allt bra!

hjartat 73, haha ja jag hann göra 9 stycken och ska göra 45. Så jag får nog passa på när han inte är hemma då jag nog får mest tid att göra sakerna färdigt!

~emma~ ÅH! Vilken fin och rolig möhippa du fick! Jaaa man vet ju aldrig när man blir haffad av vännerna, känns lite osäkert att vistas ute Ska själv ut på en middag med jobbkompisarna på onsdag och tanken har slagit mig att kanske är det en möhippa istället? hihi KUL!!!!

• Julibrud - 06

Tjenixen! Nu har jag varit flitig och gjort en hemsida där ni kan titta på brudnäbben o näbbens utstyrsel, vigsel o festprogram, placeringskort samt mina accessoarer. Mer bilder kommer framöver. Mycket Nöje
    groups.msn.com/Julibrud2006/pictures

• Julibrud - 06

Tack allihop!! här inne för er support och tankar till mig. *KRAM* Ni e alla för goa!

• Julibrud - 06

Svemerikanskt bröllop Så kul att du tycker om tiaran! Den har jag köpt här
    www.brollopstiara.se/
    Tiaran heter Terese. Snabb leverans på bara ett par dagar.

• Julibrud - 06

Jaha då var man ute igårkväll med jobbarkompisarna. Trodde stenhårt på att de skulle "hippa" mig då många har gått och talat om det och eftersom jag är mammaledig så är jag ju inte så "tillgänglig" på jobb heller för att bli "hippad".

Nähä! Här blev det absolut inte någon hippa. De vidrörde inte ens samtalet Bröllop. Det var den tråkigaste middagen jag någonsin varit på och de pratade bara jobb, jobb och jobb. Fick dessutom en hörna att sitta på med INGEN framför. Hur kul är nu det. Försökte verkligen ha roligt men det gick absolut inte hem. Ska tillägga att jag har jättebra kontakt med dem så jag blev verkligen förvånad!!

Varför kan man inte slappna av och ha kul när man är ute och äter? och varför måste man alltid bara prata jobbsnack? jaja det enda positiva i det hela är väl att man inte är bakis idag.

• Julibrud - 06

Puh76 Vad blev det för kläder? *Nyfiken*

Utomlands-brud Känn dig välkommen! Detta är en supertrevlig grupp med många trevliga människor! som stöttar en i vått och torrt samt kommer med råd plus att alla bryr sig om varandra! Ett litet tips är att man blir beroende, kikar in flera gånger om dagen

• Julibrud - 06

Svemerikanskt bröllop Magic tan?? Vart köper man det??? jag är akut behov av det tror jag! För med två barn och utan sol så kommer jag inte hinna sola. Det låter kanon! Blir det inte ojämnt?

• Julibrud - 06

~emma~ ja det tror jag med, fast inte utav dem. jaja det blir säkert bra! Förstår att det är mycket att stå i nu! jaa man får nog smussla med en lite näsduk någonstans ifall att...

• Julibrud - 06

Svemerikanskt bröllop Det låter ju kanon! Tackar så mycket. Solbränna vill man ju alltid ha och dessutom när man ska stå brud med en "vit" klänning... Jag har ju några veckor på mig att pröva!

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3