• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 2

Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny

Se så brudar, kom tillbaka!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2
  • lillithsmamma

ja usch pratade med henne på mail och msn igår kväll stackaren .

• lillithsmamma

undrar hur länge har ni varit tillsammans med era blivande när ni gifter er ?
    jag kan svara så här 2008 har vi varit tillsammans i fyra år när vi gifter oss , vet inte länge men känns alldeles rätt.
    har nu en gemensam son tillsammans och varsin dotter sedan tidigare förhållanden.

• Mysan98

När vi gifter oss har vi varit tillsammans i... *räknar på fingarna* drygt sju år. Oj!!! Tiden går grymt snabbt när man har roligt :) Vi har inga barn tillsammans och inga från tidigare förhållanden. Däremot har jag kaniner sen tidigare förhållanden men det är en helt annan historia

• Cartesia

Vi kommer bara ha varit ett par "på riktigt" i 3 år när vi gifter oss... Lite tidigt kan tänkas, men ibland VET man bara Plus att vi träffades på ett så speciellt sätt att det verkligen känns som det berömda ödet Jag kommer vara 27 och frugan 34 2008!

• 8108

Hejhej!!
    En 81a från Stockholm här!!

Jag och min sambo har varit tillsammans i snart 7 år och bott ihop i 4½ i augusti förra året föddes vårat lilla kärleksbarn och gifta oss vill vi göra snart...

Dock känner vi att vi har vissa kriterier som ska uppfyllas Jag vill inte vara gravid under bröllopet och ej heller vara nyförlöst och dessutom vill vi inte gifta oss samma år som något av mina syskon!

Vi pratar ganska mycket om bröllop och har börjat inse att det nog är läge att börja lägga unda en liten slant varje månad, men vi kommer liksom aldrig till skott! Men ska läsa lite bakåt i denna tråd och peppa mig själv så kanske jag kommer till skott

Kram på er!

• Chokladtårtan

Vi kommer att ha varit ihop i tre år, 2008. Det är ju inte för tidigt. Finns ju de som gifter sig efter några månader.

Nu ska vi inte diskutera om dem.

• 8108

2008 har vi varit tillsammans i 9år
    oj vad snabbt tiden går hmmm vi kanske borde vänta till 2009 och slå till på 10-årsdagen istället

• Pumpkin

När vi gifter oss kommer vi att ha varit tillsammans drygt 3 år. Men vet man så vet man.

• Cartesia

Kul att höra att folk inte tycker att man rusar in i nånting för en gångs skull! Jag menar, bara för att andra inte känner att de vill tillbringa resten av sitt liv med sin partner efter ett år tillsammans (som det var för oss), så gäller ju inte samma sak för oss som verkligen HAR bestämt oss... Vissa behöver/vill vänta och andra vill det inte

• Pumpkin

Jag skulle kunna gifta mig i sommar om jag hade pengarna till mitt drömbröllop

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2