98 grader
Ok.. Ja det skulle jag nog faktiskt kunna tänka mig.. Tro det eller ej.. ;) Fått en lite liberalare inställning plötsligt.. *s*
Jag föredrar ju fortfarande rakat, både på mig själv och min partner.. Men samtidigt så känner jag mig lite emot att det skulle bli ett krav, att det skulle bli en avgörande faktor för förhållandets vara eller icke vara. Skulle dock ändå vilja ansa och att han ansade... ;)
När jag frågade x:et så sa han så känslokalla saker och det gjorde mig ledsen.. Hade han lämnat mig om jag varit tvungen att sluta raka? Vilken hemsk tanke.. Å då måste jag ju själv tänka om oxå och sanningen är ju att jag inte hade lämnat honom om han varit tvungen att sluta...
+ allt ni sagt som fått mig att tänka, fundera och grubbla i flera dagar....
+ att jag fick besvär av troskanterna efter rakning och fick gå utan i flera dagar för att slippa utslag och irritation...gör ont som ***** och är fult... Detta får jag lite då och då men hittat sätt att undvika det, men på sommaren när man blir varm är det svårt... Så problemen fick mig ju verkligen att känna att man kanske inte alltid kommer att kunna vara slätrakad varje dag och man vill ju inte ha en kille som man riskerar att förlora över en sådan sak. :(
Nej, jag vill nog ha en lite mer liberal kille och jag är definitivt lite mer liberal själv nu..! :D Så, tack alla "förespråkare" som diskuterat med mig i denna tråd... :) Rakat ska vara ett nöje och är det inte det så får det vara! *s*