martinibruden
Skulle jag bli provocerad av ett inlägg från nån på bt som bara följer gängse norm här? Tror inte det faktiskt......
Svart eller vitt? NEJ jag skulle inte lämna min fru om hon av medicinska skäl inte kunde raka sig men det trodde jag ärligt talat de flesta här fattade. Som skrivet tusen ggr innan så finns det inga såna hinder och inte heller känner hon nåt tvång att raka sig utan gör det för att hon föredrar det så precis som hon föredrar rakat på mig också.
och JA en halv cm är ca en halv cm för mycket hår för de mest inbitna rakförespråkarna som mig även om jag i en perfekt värld hade kunnat tycka det är ok.
och NEJ jag är varken nån "machokille" eller ser min fru eller andra kvinnnor som objekt rakade eller inte. Att jag föredrar rakat är väl inte konstigare än att en del gillar när deras partner är långhårig, blåögd, vältränad eller kurvig. Alla har olika saker de gillar/tänder på eller hur? JAG tänder inte på ett hårigt k*n eller kvinnan som har det. Varför är DET så provokativt?
Finns fler anledingar till varför jag tyckker så. 1. Det ser bättre ut (man ser ju bevisligen mer av m*sen). 2. Man slipper "hår i munnen" (ja det är störande med hår i munnen). 3. Skönare friktion med två rakade k*ön emot varandra när man har s*x. 4. Fräschare (min åsikt och många andras, helt ok att tycka annorlunda).
Over and out......(Tills jag får svara på nästa tröttsamma inlägg....)