• Svar på tråden 3 juni 2006
  • thurang

ja, usch.. jag sover knappt om nätterna nu! drömmer mardrömmar om saker jag glömt.. men det kommer nog bli jättefint!

kom ihåg alla nu att verkligen tänka efter hur det känns på lördag! känn känslan!

• qazbnm

Precis det är jag rädd för att man skall vara så nervös och inne på att allt blir som det skall att man glömmer njuta av ögonblicket.

Det går ju så fort....

• 03062006

Lycka till nu alla tjejer på lördag

håller tummarna för fint väder

• Rosenhaga

Jaha, skulle ha varit ledig idag för att förbereda mig, packa inför bröllopsresan och fix det sista.

Behöver jobba istället - så det kan gå!

• Victory

Rosenhaga, hoppas att du hinner med allt ändå! Själv har jag varit ledig nästan hela veckan och jag har ÄNDÅ svårt att hinna med allt. Men nu är det bara det sista "små-fixet" kvar, sen ska jag njuuuuuuuta på lördag (försöka i alla fall)!

• Markusbrud

Är det ingen som är här och vill vara pirriga med mig?

Har ni några sista minuten problem ännu?
    Jag fick just höra att vår tårta levereras klockan tio och det kommer inte vara någon i lokalen förrän vid ett :O
    Så det är lite stress, men min pappa lovar att han tar den bollen...

JAg är ialla fall helt nipprig. Ska snart iväg och hämta klänningen :D

• junibrud2006

Jag är här - men lugn som en filbunke än så länge!

• junibrud2006

Ringde precis floristen. Mina blommor har kommit idag. Perfekta, stora Snow White orkidéer, lilatonade Oceans Song rosor och så limefärgade stora rosor. Kommer bli så fint! Nu känner man verkligen att det snart är dags!

• Junibrud 06

Nu skiner solen också brudar, ialla fall här i Stockholm. Såg att helgen mestadels kommer att bli fin!

• Akkidakki

Nu har jag nog äntligen allt under kontroll... bara packning inför resan kvar men de e inte så farligt...

Va inne hos floristen idag och titta på mina blommor!! Guuud va fina!!! Läckert med röda solrosor!!!

Och huset e städat, m2b e och blir klippt, övernattningsväska packad... ska lämnas på hotellet imorgon och även hämta våra euro... japp allt e lugnt!!! Ska duka och ha genrep imorgon sen en mysig grillkväll för våra involverade släktingar...

Svar på tråden 3 juni 2006