• Svar på tråden 3 juni 2006
  • Akkidakki

Ojoj vad tiden går fort! Ringde och kollade av det sista igår så att allt stämmde.... gjorde de inte... Ringde hotellet där vi ska tillbringa natten... nej ingen bokning på oss... Grrr!!! Fy va arg ja blir på sånt... Men de löste sig till det bättre... Sist ja ringde va inte sviten ledig, men nu va de ett brudpar som ändrat sig. Tråkigt för dom bra för oss!! Ibland e man glad att man dubbelkollar...

Sitter och skriver ut festprogrammet nu... De ska va de sista sen e allt klart. Rosenblad som näbben ska sprida i kyrkan e inköpta igår så de e oxå avbockat.. Och ringarna hämtade. Japp allt e på banan... Bara och slappa sista veckan då...hehe

Guuuud om en vecka e vi fruar allihopa

• Junibruden82

Ja men du det är ju inte ens en vecka kvar

• Victory

Igår kväll när vi gått och lagt oss sa jag: Tänk, om en vecka är vi gifta!!! Svårt att förstå!

Igår kväll blev jag klar med festprogrammet så idag ska jag börja skriva ut!

• junibrud2006

Visst är det underbart att man snart är gift??! Var på 30-årsfest igår med lekar och blev rejält trampad på ena foten, men får hoppas tårna är hela igen på lördag!

Dessutom läste jag tidningen igår och kanske kanske har vi tur med vädret. Det är tydligen ett högtryck på väg in. Bara att hålla tummarna!

• Gable

Jag är så supernervös så jag vill bara kräkas. Om man är så här nervös nu, hur ska man inte vara på lördag???

Blivande maken är lika hysterisk som jag... Så man blir ju inte lugnare precis. Usch!!

Nä, borde ta mig i kragen och städa istället för att sitta och surfa...

• thurang

Ligger vaken om kvällarna och tänker på allt som kan gå fel.. har nog föreställt mig alla olika scenarion.. att jag glömmer skorna, blommorna kommer inte, det finns inte tillräckligt med mat/porslin till gästerna, tårtan blir inte som vi tänkt oss, snubblar i kyrkan, stakar sig vid löftena.. allt möjligt.. men samtidigt vet man ju att allt kommer gå bra..

vi har ju några dagar kvar att ordna det sista på!

• Rosenhaga

Jag är helt lugn.

Det enda jag vet med säkerhet är att en, två, sju saker inte kommer att gå som vi har tänkt oss. Då får vi väl lösa det när det sker, jag tänker inte oroa mig för det.

Det är alltid något som skall strula, det vet vi ju.

Eftersom jag redan vet det så kommer det inte som en överraskning när det sker - alltså inget att hetsa upp sig över.

Jag kanske gör det lite för lätt för mig, med det brukar funka i andra situationer.

• qazbnm

Var på bröllop i samma kyrka som vi skall gifta oss i den 3 juni igår. Då föll ploetten ner, att jag verkligen skall gifta mig :) Jag och min blivande gick och små myste hela dagen och tänkte fram mot nästa lördag :) Tiden går fort....

• juni3brud

Den går jätte fort... I veckan ska massor med saker fixas. Träffa frisören, sista kolla av klänningen, klippa och färga håret, klippa dotterns hår, sol spraya mig, fixa naglarna + massor med annat... Gjorde beställningen på systemet i fredags... och då säger tanten som tar emot beställningen att... "vi får väl se om vi hinner få hem allt" Jag ville bara dö!!! Jag ringde på måndan och frågade när jag måste lämna in för att de skulle hinna och fick till svar att det räckte med måndan innan om vi skulle ha det på fredan. Så jag var ju minst en dag före... Fattas nu bara att vinet som vi efter många om och men (och många flaskor och lulliga kvällar) enats om inte skulle hinna komma...

Aja, det får vi lösa då isf... 6 dagar kvar!!!

Svar på tråden 3 juni 2006