• Svar på tråden 3 juni 2006
  • Malin A

Hej tjejer!
    Snart så har vi varit gifta i en månad!

Jag sitter på jobbet och försöker koncentrera mig men det är inte alls lätt! Har gjort en överslagsräkning på hur mycket vårt bröllop har kostat, totalt. Det var ändå inte det allra värsta! Vi har fått enormt fin hjälp av föräldrar dessutom. Men det har verkligen varit värt varenda öre! Jag ska suga på karamellen läääänge och njuta av allt underbart!

Hur har ni andra det? Har alla kommit hem från ev. bröllopsresa?

• Alexxandra

Hej hej!
    Va härligt det är att vara gift!! För två månader sedan satt man och planerade som en toka och idag har man snart varit gift i en månad redan.. Sjukt fort! :)
    Vi kom hem från vår bröllopsresa för en vecka sedan ungefär.. Vi åkte på All Inclusive till Aruba i Västindien. Helt underbart och vi längtar tillbaka.. Vi pratar redan om att åka dit igen.
    Jag hade ingen aning om att man kunde vara så här lycklig.. :)

Hur är det med er? Lyckan håller i sig? Jag hoppas det.
    Kram på er alla lyckligt nygifta!!

• junibrud2006

Idag har vi varit till fotografen beställt en förstoring till oss, två mindre 18x18 till våra föräldrar samt ett jättesnyggt (men dyyyyrt!!!) album i mellanstorlek med 13 bilder. Smakar det så kostar det! Men det ska bli väldigt kul att få hämta allt om tre veckor.

Nu ska jag bara se om vi hinner få se bilderna från fotograf två i veckan eller ej. Vi måste bestämma oss för tackkorten och ska vi ta dem genom studiofotografen där vi var idag måste jag ge besked senast torsdag. Sedan skickar hon vår beställning till labbet och då kan vi inte göra tackkort förrän allt är tillbaka om tre veckor. Men men. Det löser sig. Får vi inte de andra bilderna kör vi från dem vi var till idag. Kul att få iväg tackkorten i hyfsad tid i alla fall!

• jamboochjag

Ja visst har första månaden som gift gått fort!!

Vi ska också ta tag i och beställa tackkort och förstoringar. Tyvärr hade vår fotograf problem med kameran så många bilder blev ljusskadade så urvalet är inte det bästa. Jättetråkigt men jag försöker att inte hänga upp mig på det, kanske kan vi skratta åt bilderna om 30 år. En del ser riktigt effektfulla ut med ljus som ser ut att stråla ut från mig. Fotografens priser på tackkort är dock väldigt höga, så jag tror att vi ska gå igenom fler bilder som släktingar och vänner har tagit för att se om vi hittar något bra kort där och bara ta "fotograf"kort till de närmaste.

• junibrud2006

Nu har vi bokat en av våra bröllopspresenter. Första helgen i augusti ska vi ut på sjöflotte!

• Alexxandra

Junibrud 2006:

Vad menas med sjöflotte? Vad gör man då? Det låter riktigt roligt och spännande! :)

• junibrud2006

Vi ska helt enkelt hämta ut en flotte och leva naturliv i tre dagar. Här är länk till företagets hemsida!

www.yellowrock.se/

• Victory

Vilken fin dag ni verkar ha haft! Grattis från en annan 3:e juni-brud!!!

Svar på tråden 3 juni 2006