• Svar på tråden 3 juni 2006
  • Victory

Helt otroligt underbar, fantastisk, perfekt dag igår! Överträffade alla mina förväntningar och idag känner jag mig så harmonisk och lycklig som jag aldrig varit förr! Hoppas att er dag också var minst lika bra! KRAM!!!

• Akkidakki

Guuud vilken dag som ni säger!!! Helt ofattbart och festen helt kanon!!! Allt va superduper!! Och när vi kom hem idag från hotellet hade "gänget" varit så snälla och pyntat trädgården med toapapper, sågspån, stork i skorstenen, planterat blommor i postlådan!!! Japp guuud va vi skratta...

Precis packat sista inför resan... sticker tidigt imorgon... Lägger upp bilder osv när vi e tillbax om 2 veckor!!! Ha en underbar resa alla ni som åker iväg!!! Kram på er!!! :)

• Willowtree

Håller med er andra. 100% lyckat! ALLA gäster var på topphumör och ville inte gå hem när vår lokal inte fick ha öppet längre så många gick vidare. Min svärfar (annars reserverad +65) dansade med alla, och ville dansa "diskodans".

• Gooseberrygirl

Allt gick precis som planerat, men jag hade inte räknat med att det skulle kännas så overkligt - och det gör det än ;)

• 03062006

wow viken dag
    helt oförglömmlig, känns som en saga
    allt var så lyckat
    har aldrig varit så lycklig och kännslan sitter kvar än och hoppas den aldrig försvinner

• junibrud2006

Håller med alla. En helt underbar, fantastisk upplevelse som man kommer minnas länge! Fick dessutom så fina presenter, eller vad sägs om tre dagar på sjöflotte bara vi två??!

Jag återkommer med berättelse och lite bilder när vi kommer hem från Taormina om drygt två veckor!

• juni3brud

En helt underbar dag... Var dock så nervös under vigseln att jag var nära att tuppa av... Minns bl.a inte vad jag hette när jag skulle säga löftena... trots att prästen läste före...

Festen var underbar... trots att serveringspersonalen var total katastrof... missade att man serverar brudparet först... bl.a. men vi njöt och alla blev mätta och fulla och hade det alldeles helt underbart roligt...

• Yllo

Mmmmm..... helt underbar dag det var i lördags.. stålande solsken och allt gick perfekt Bara några små missöden, men dessa var helt obetydliga och förstörde inte vår stora dag! Alla var jättenöjda med vigseln, festen och maten! Har väl aldrig fått så mycket beröm över hur välplanerat allt var

Svar på tråden 3 juni 2006