• Svar på tråden 3 juni 2006
  • Rosenhaga

Vi kommer att ha kvar våra respektive namn.

• jamboochjag

Fick klart bordsplaceringen imorse, tror att det blir bra och att alla får trevligt.
    Toastmadame var och hälsade på igår, litar helt på henne. idag ska jag försöka ringa fotografen och serveringspersonalen samt meddela caterignfirman slutantalet.

Tror att allt är under kontroll, förutom min kära mor, igår frågade hon om det var någon möhippa på G...hur ska jag kunna veta det?! Blir så trött...

Tar min blivandes efternamn, hos oss har det inte varit någon större diskussion, även om jag givetvis har fått välja själv.

• anmob

I går hade vi besök av Prästen. Vi känner honom sedan tidigare och det känns ganska skönt. Det fanns inte så mycket att diskutera eftersom vi redan valt psalmer och ut och ingångsmusik. Nu känns det helt plötsligt ännu mer verkligt. Känner nervositeten kommer krypande. Hur ska man kunna koncentrera sig på jobbet när huvudet är fullt av tankar på annat?

• Liten med Mindre

Koncentrera sig - vaddå? Känner mig som värsta "Doris-fisk", nollkoll. :)

Vände upp och ner på kontoret i fredags för att jag hade förlagt min diamantring (hade den istället för den upputsade förlovningsringen.) Skulle precis mejla ut en efterlysning till hela kontoret samt fråga min rumskamrat, när jag kikade på höger ringfinger. Där satt den! Hade flyttar över från vänsterhanden.

Hur fånig och förvirrad kände jag mig inte då...

• Malin A

Oj, jag har inte alls varit flitig besökare här sista veckan. Hoppas ni alla mår lika bra som jag och befinner er i ett underbart lyckorus!
    I helgen blev jag hippad och jag har har inte landat än! Det blev en fantastisk helg - väcktes halv sju i lördags och kom hem kl. 17 igår! Mina vänner tog mig hem till Skåne där jag är uppvuxen och de gjorde bara snälla saker med mig; sjöng in ett par låtar i en studio, fick laga en lyxmiddag med en kock som guidade mig, och bara mös hela dagen och kvällen! Vilka fantastiska minnen!
    Denna vecka blir det pyssel med de sista detaljerna! Ringarna ska hämtas på onsdag... hur lätt kommer det bli att låta vigselringen ligga kvar i lilla lådan? Hm... måste i alla fall få prova det!
    Njut tjejer - denna tiden är alldeles underbar!

• Snart så!

Ny i tråden men hör till 3 juni-brudarna.
    Oj oj oj vad nära det är nu. Om mindre än 2 veckor är man gift.
    Häftigt!!

• Brusebäck 3 Juni

Jaa om två veckor är man gift och vi sitter i solen på Fig Tree Bay...längtar såååååå!!!:)

• juni3brud

Nu är det bara 11 dagar kvar... sen när man vaknar dagen därpå är det dagen D... Börjar bli riktigt nervös... och stessad...

• Gable

Tiden går så fort nu!! Tack o lov är vi färdiga med allt. Festprogrammet o bordsplaceringstavlan levereras den här veckan från tryckeriet.

Det enda jag/vi har kvar att göra är diverse behandlingar och så ska vi ha ett andra genrep med prästen samma vecka som vi gifter oss.

• Yllo

YES!!! Guldsmeden ringde idag.. Våra ringar är ÄNTLIGEN klara att hämtas och så fort det gick då... bara 11 veckor *lite lätt sarkastisk*

I kväll har jag sagt åt min raring att vi måste ta fotot av oss som ska vara på första sidan av festprogrammet... sedan ska jag försöka besluta mig för vilken av de två söta "nallebilderna" jag hittat som jag ska lägga in som utfyllnad.. därefter är det klart!! Borde få det klart ikväll så att jag kan lämna in det för kopiering i morgon.

Bordsplacering bestämde sig min älskling (fast just då var han inte det ) sig för i går kväll att vi ska ha.. Efter att jag suttit i några timmar och kämpat för att få ihop en bra placering så ansåg han att jag skulle måsta göra om den.. han vill att våra syskon ska sitta närmast oss, därefter släkt och sist vänner... men jag får inte ihop det på det sättet. Vill ju att de som har något gemensamt ska få sitta tillsammans så att dom har roligt och kan bryta isen med att prata t.ex. bilar, jobb eller annat dom har gemensamt... *Suck, varför ska dessa små söta karlar lägga sig i med ändringar i sista minuten?*

Svar på tråden 3 juni 2006