• Mitt hjärta är hemma

Hur många känner igen mitt nick?

Hej!

Jag hänger här alldeles för mkt, det är jag övertygad om. Har heller inga planer på att byta nick för att bli mer anonym igen. Nu vill jag bara fråga hur många av er som känner igen mitt nick. För det finns ju många BTare här och jag undrar lixom var jag placerar mig. Är jag överaktiv?
    Jag känner ju igen vissas nick och inte endel andras. Antar att mitt är relativt lätt att lägga på minnet jämfört med "Brud-05" (eller var det brud2005 eller 05brud??? etc). Ja, så alla som känner sig familjär med mitt nick räcker upp en hand!

• Svar på tråden Hur många känner igen mitt nick?
  • June20

Jag känner igen det men det kan ju vara för at vi råkar sitta vid datan lagom så att båda ser samma trådar som är mest aktuella men jag medger att jag sett det ofta ja.

• Min-Ah

Mitt hjärta är hemma!

Ååh! Är du kontrabasist?
    Jag är violinist!

• Briderella

Jag känner inte igen dig....vem är du är du ny här???...hahaha...

skoja bara klart jag åxå (som alla andra) känner igen dig...eller iaf ditt nick...kan inte komma ihåg något speciellt du skrivit just nu men vet att du skrivit lite både här och där....

;)

• Noomi

Mitt hjärta är hemma - Tack!! Du har mail. :)

• Mitt hjärta är hemma

Min-ah: Ja, jag tror jag sett det i någon annan tråd. Du är fiollärare? Själv är jag oerhört opedagogisk och undviker att undervisa i längsta möjligaste mån. Bäst för alla så tror jag.

• Min-Ah

Mitt hjärta är hemma!

Ja, jag är fiollärare!
    "Ilar runt" i alla möjliga trådar, här på BT, hihi!!

Men du spelar kontrabas i all fall, eller?!

• Noomi

Mitt hjärta är hemma - Tack så jättemycket, kanon!!

• Mitt hjärta är hemma

Min-Ah: Ja, precis, jag spelar kontrabas för hela slanten.

• Min-Ah

Mitt hjärta är hemma!

Härligt!
    Inte jätte, jättevanligt med kvinnliga kontrabasister!?
    Spelar du klassiskt (symfoniorkester) eller i "band", typ?
    Blev ju så nyfiken, hihi!!

Jag är ju violinlärare i grunden och sedan så jobbar jag ju som "musiker" med.

Har just spelat på en väninnas bröllop idag, Pingstafton!
    Så kul att ha fått den stora äran!
    Var en underbart vacker vigsel och jag hade svårt att hålla glädjetårarna i styr!
    Lyckades torka dem innan jag (och mina två medmusiker) skulle spela/sjunga

Svar på tråden Hur många känner igen mitt nick?