• Mitt hjärta är hemma

Hur många känner igen mitt nick?

Hej!

Jag hänger här alldeles för mkt, det är jag övertygad om. Har heller inga planer på att byta nick för att bli mer anonym igen. Nu vill jag bara fråga hur många av er som känner igen mitt nick. För det finns ju många BTare här och jag undrar lixom var jag placerar mig. Är jag överaktiv?
    Jag känner ju igen vissas nick och inte endel andras. Antar att mitt är relativt lätt att lägga på minnet jämfört med "Brud-05" (eller var det brud2005 eller 05brud??? etc). Ja, så alla som känner sig familjär med mitt nick räcker upp en hand!

• Svar på tråden Hur många känner igen mitt nick?
  • hemligt2007

Jag känner igen ditt nick!

Men jag håller med många andra här om att det är svårt att hålla reda på vilka trådar du skrivit i/ startat.

• Moulin

Hi hi, vilken rolig miniundersökning. Jag känner igen ditt nick! Det mest specifika jag känner igen dig för, om jag nu minns rätt, är att din karl inte vill ha "Canon in D" som inmarsch eftersom den är "för vanlig" eller liknande.

• svarta

Jodå... jag har en bild på din klänning i min in-box...

• Sayurii

Känner igen dig! :)
    Det är bl.a du som har så fina inbjudningskort, du "tog det som fanns hemma" och så fick alla unika kort :)
    Det är väl främst därför jag känner igen dig, men du bruakr ha bra åsikter också.

JO! Det är du och din man (m2b?) som är så romantiska också och tar tillvara på vardagen osv!

• chai

*räcker upp handen*
    tror du syns en del i de trådar jag läser/skriver i... vet inte om det beror på att du är här mycket eller på att vi fastnar i samma trådar...

• Nasse7

Känner igen dig med! Fast det är nog mer att jag känner igen ditt nick, inte specifikt vad du har skrivit eller tyckt.

• *Smurfen*

Jag känner inte igen det... men å andra sidan är jag inte så observant när det gäller andras nick... ;)

• CPH

räcker upp handen!

har undrat hur det kom sig att du valde just det som nick :)

• Noomi

...och jag känner igen dig, men den enda tråden jag med säkerhet kan säga att jag sett dig i är "varför valde du ditt nick". :)

• Mitt hjärta är hemma

Oj oh oj oh vilket gensvar!! Facit är väl att jag hänger här WAY to much. Men jag blir allt kvar ändå eftersom ni är så goa allihopa.

Svar på tråden Hur många känner igen mitt nick?