• Mitt hjärta är hemma

Hur många känner igen mitt nick?

Hej!

Jag hänger här alldeles för mkt, det är jag övertygad om. Har heller inga planer på att byta nick för att bli mer anonym igen. Nu vill jag bara fråga hur många av er som känner igen mitt nick. För det finns ju många BTare här och jag undrar lixom var jag placerar mig. Är jag överaktiv?
    Jag känner ju igen vissas nick och inte endel andras. Antar att mitt är relativt lätt att lägga på minnet jämfört med "Brud-05" (eller var det brud2005 eller 05brud??? etc). Ja, så alla som känner sig familjär med mitt nick räcker upp en hand!

• Svar på tråden Hur många känner igen mitt nick?
  • Jupiter2

Jodå, jag känner igen dig! Men jag kan i princip inte placera någon här inne mer än så. Vet t.ex. inte vad folk har skrivit innan... mitt minne är inte så bra!

• NinaHq

Känner oxå igen ditt nick (men kommer inte ihåg vad du tyckt till om - så är det med i princip alla jag känner till som nick names).

• Sanasol

Känner igen dig! :) Tror dock att jag hänger här ännu mer för mycket!! ;)

• Freddans fröken

Japp, jag känner igen dig, men å andra sidan känner du nog igen mig!

• *Smurfen*

nu har jag oxsåläst lite inlägg med ditt nick

• Min-Ah

En till här, som "räcker upp lilla tassen"!
    Ett fint nick du valt, tycker jag!

• Min-Ah

Hänger också här alldeles jättemycket!
    Och så lång tid efter bröllopet med, hehehe!!

Är mycket "vanebildande" med BT-surfandet!!

• Mitt hjärta är hemma

Min-ah: Tack så mycket Det är så det är. Sedan han friade har hjärtat kommit hem och jag är bara genomlycklig och lugn.

• happyhippies

Känner också igen dig. Själv har jag ett långt gånget BT-beroende.

• Isabeau

Ja, känner igen ditt nick också! Du har väl varit runt i lite olika trådar så man råkat på dig här och där! Känner igen de flesta ovan också....så vi är väl många som hänger här (för) ofta

Svar på tråden Hur många känner igen mitt nick?