• Mitt hjärta är hemma

Hur många känner igen mitt nick?

Hej!

Jag hänger här alldeles för mkt, det är jag övertygad om. Har heller inga planer på att byta nick för att bli mer anonym igen. Nu vill jag bara fråga hur många av er som känner igen mitt nick. För det finns ju många BTare här och jag undrar lixom var jag placerar mig. Är jag överaktiv?
    Jag känner ju igen vissas nick och inte endel andras. Antar att mitt är relativt lätt att lägga på minnet jämfört med "Brud-05" (eller var det brud2005 eller 05brud??? etc). Ja, så alla som känner sig familjär med mitt nick räcker upp en hand!

• Svar på tråden Hur många känner igen mitt nick?
  • roffan

och jag räcker upp handen :)

• JeckaH

Jag känner igen dig :), och jag är också överaktiv på BT

• R&F (1/7 2006)

Räcker upp min hand. Jag känner igen dig!

Vissa är väl mer aktiva än andra, men absolut inget negativt i det ;)

• Afrodite_06

Jag med . . . det är många i denna tråden man känner igen.

• R&F (1/7 2006)

Ja det är inte bara Mitt hjärta är hemma som är aktiv. Kanske därför vi känner igen varandra ;) Känner igen minst hälften av de nick som förekommer i denna tråd.

• jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

räcker upp en hand,;)

• msbine

Afrodite_06 & R&F (1/7 2006): Håller med er, det är många man känner igen här på listan, det är några stycken som man ser ofta. Å de e bara skoj ;) Blir nästan som om man "känner" de människor som man ser ofta om ni förstår vad jag menar.

• Ms N

Jag "bor" oxå här på BT. Räcker upp en hand! Man känner ju igen de flestas nick, men blandar ihop. Dock vet vi att Sanasol är smyckesgurun! =)

Svar på tråden Hur många känner igen mitt nick?