• Mitt hjärta är hemma

Hur många känner igen mitt nick?

Hej!

Jag hänger här alldeles för mkt, det är jag övertygad om. Har heller inga planer på att byta nick för att bli mer anonym igen. Nu vill jag bara fråga hur många av er som känner igen mitt nick. För det finns ju många BTare här och jag undrar lixom var jag placerar mig. Är jag överaktiv?
    Jag känner ju igen vissas nick och inte endel andras. Antar att mitt är relativt lätt att lägga på minnet jämfört med "Brud-05" (eller var det brud2005 eller 05brud??? etc). Ja, så alla som känner sig familjär med mitt nick räcker upp en hand!

• Svar på tråden Hur många känner igen mitt nick?
  • physalis

Vi har också mötts!

men jag har bytt nick..... :)

• Isabeau

physalis: vad hette du innan (om man får fråga, eller det kanske är hemligt?)

• physalis

Vill gärna säga, men har varit tvungen att byta av en speciell anledning.... :(

• physalis

Och det käns lite riskabelt att basunera ut det...

• physalis

känns, skulle det ju vara! :)

• Min-Ah

physalis!

Åååh, mmmmmm - Ditt nick får mig ju genast att tänka på de här underbart goda gyllenorangea "bären" med "blad" som liknar japanska lyktor! Det är sååå gott med sådana och jag älskar dem!

• flower177

Mitt hjärta är hemma;

Du har ett jättefint nick! Det är bara roligt att du hänger här, och du skriver bra inlägg!

Att jag känner igen dig, beror säkert på att jag själv är överaktiv här...som de andra också tänkte om sig... annars hade jag inte kännt igen dig.

• E-tuna

Ja men då hakar jag på och kapar en liiiiiten bit av tråden.....känner någon igen mig???

Svar på tråden Hur många känner igen mitt nick?