19 augusti - ny tråd
Vår gamla tråd är avstängd så jag öppnar en ny! Nu är det knappt två månader kvar...
Vår gamla tråd är avstängd så jag öppnar en ny! Nu är det knappt två månader kvar...
feonix, precis så tänkte vi, att det skulle få plats, men sen tänkte jag att man kanske såg lite bättre med de andra formatet. men nu kör jag nog på samma som du då!
Vi har vikt det så det blir lite bredare och det blev jättefint jag kan se om min kära sambo kan få in det här,för det är mer än jag klarar av.
Åhh vi har blivit av med vår lokal där vi skulle ha festen. Ringde till restaurangen vi skulle hyra och vi fick visst inte tillträde till den förrän efter kl.17 samma dag och det är ju en omöjlighet. Känns som man är tillbaka på ruta ett nu *suck*. Men men det får lösa sig...
becciz: Vart ska du gifta dig?
oj,det var ju inte roligt. Men kämpa på det löser sig.
I Välluvskyrka utanför Helsingborg i Skåne. Själv då?
Du fick inte heller ha blommblad i kyrkan.
Väldigt tråkigt det där.
Nä jag fick inte heller ha det nej. Jag gifter mig i Järvsö kyrka i Hälsingland..
Jag har kompenserat med både ris och såpbubblor efter istället så jag tror ingen kommer sakna det förutom lilla jag.
CicciL
Måste man ha en hemsida för attlägga ut saker här? eller om någon annan vet annars kan vi kanske maila festprogrammet till dig. Jag är jättenöjd!!