• The Runaway Bride

19 augusti - ny tråd

Vår gamla tråd är avstängd så jag öppnar en ny! Nu är det knappt två månader kvar...

• Svar på tråden 19 augusti - ny tråd
  • The Runaway Bride

Era frisyrer låter jättefina. Själv har jag inte så långt hår (även om jag verkligen kämpat och sparat sedan i vintras) så jag är glad att det går att sätta upp i alla fall.

Har glömt att gå in skorna!! Ojoj! De måste på ikväll...är bara rädd att grannen under ska tycka att man klampar fram som en giraff....

Min klänning ser ut så här:
    www.maggiesottero.com/dress.aspx&searchId=602192495&keywordType=any&page=0&pageSize=8&style=A563

Oj, ja, med lite tur funkar kanske länken?

• junilejon

Runaway Bride
    Gud vilken vacker klänning du har!! Super fin..

Feonix

Häftigt att du ska ha hår och klänning motsatt..det blir nog jätte läckert. Skit i om grannarna klagar,man gifter ju sig bara en gång..

Jag ska ha den här klänningen fast i ivory och inte i rosa..men den ser bättre ut på mig (men det tycker nog alla om sina klänningar)

www.parisette.com/aspera_formal/2007_formal.htm

• The Runaway Bride

Tack junilejon! Din klänning var också mycket, mycket vacker!

Vi kommer ju vara såå tjusiga... (Nu blir jag lite uppiggad trots förkylningar å sånt.)

• Xweety

The Runaway Bride

Tackar så mkt :)

När man läser inläggen så känner man nästan nervositeten o förväntningar samt förhoppningar o glädjen att det snart e dags :)

• becciz

ohh, Vad ni har fina klänningar!!! jag blir nästan lite rädd att titta på andra klänningar,tänk om man ångrar sig. Jag säger ju bara en sak jag såg inte några klänningar från Maggi Sottero och det tycker jag är synd för de är de finaste klänningar jag någonsin har sett.
    Men jag fullkomligt älskar min klänning.
    Jag hittar ingen bild men det är en axelbandslös klänning i champange med ett långt släp. sen är det spetsapplicationer lite här och där svårt att förklara.

• Bröllopstokiig

Jag har sytt upp min klänning i Dubai. Den är 2 delad och klädd i chiffong. Chiffongsläp på kjolen (det är duchesstyg under allt utom släpet) sen har jag ett 3 meter långt släp som man sätter på kjolen uppe vid linningem och som är avtagbart. Skulle haft tryck knappar, men sätter fast det med säkerhetsnålar, för att det inte ska råka åka av om någon trampar på det Jätte enkel men ändå blir det lite extra eftersom jag ska ha mammas slöja som är hel lång till Jag tycker den är ok, men inte på långa vägar så fin som de man har sett här. Håller med Becciz, man vågar knappt titta ifall man skulle ångra sig

• The Runaway Bride

Häftigt med tre meter långt släp! Det måste varit roligt att få en klänning speciellt uppsydd till en själv.

Jag tycker man ser MASSOR av vackra klänningar hela tiden, men till slut handlar det ju vilken som känns som att det "är jag" liksom.

Önskar att jag hade något snyggt "gammalt" att ha på bröllopet (typ slöja). Just nu har jag bara något nytt och något blått. Blir väl förhoppningsvis gift i alla fall...

• feonix

Jag har ockås sytt upp min klänning, dock inte med tre meterssläp utan 1 meter. Men jag är supernöjd. Jag är rätt lång och inte tjock, men stor och därför vet jag att de flesta klänningar jag ser inte skulle passa på min kropp.

Min är halterneck med en drapering på vänster sida, som hålls ihop av en strassbrosch.

• Bröllopstokiig

Hade jag haft en bild på klänningen skulle jag lagt in den här, men det har jag inte och den hänger 50 mil här ifrån hos mamma. men som sagt, det är bara att köra på den, inte bra att lägga in den ifall någon tycker något mindre passande, då får jag panik och ska sälert byta i sista sekunden

• junilejon

Era klänningar låter verkligen jätte fina...just nu är jag bara rädd att jag inte ska komma i min..ni vet man blir ju helt nojig,jag har inte gått upp i vikt sen jag köpte den eller nåt,men man får ju ändå för sig att den inte ska passa när dagen är kommen. Idag har jag lämnat in våra förlovningsringar för polering och gravering (känns ganska skönt att dem som äger smyckesaffären är våra grannar) så nu känns det helt naket. Går och känner på fingret hela tiden, känner ni med så? Sen lär man väl gå och känna och titta på fingret igen,bara för att det känns annolunda och häftigt att vara gift...

Svar på tråden 19 augusti - ny tråd