19 augusti - ny tråd
Vår gamla tråd är avstängd så jag öppnar en ny! Nu är det knappt två månader kvar...
Vår gamla tråd är avstängd så jag öppnar en ny! Nu är det knappt två månader kvar...
Hej tjejer!
Jag har inte skrivit så flitigt som ni, men jag sällar mig till skaran och beskriver min uppsydda klänning som snaaaaart är klar: off-sholderliv i duchesse med blombrodyr och lång trumpetärm, v-skuren över magen. Veckad kjol i två lager, det översta med slät duchesse och ett undre lager med samma broderade mönster som i toppen skymtar vid kjolens underkant.
Toppen är jättefin men tyvärr skuren så att den begränsar rörelsefriheten (tänkte man ju inte på när man förälskade sig i en bild...), så till dansen ska jag byta om till ett annat, axelbandslöst snörliv i samma tyg som den andra toppen - surprise!! Det blir en riktig sagoklänning och det ska bli jätteroligt att vara "prinsessa för en dag"!
Hej
Jag hittade min klänning till slut har helthttp://www.nixa.se/show_image.php missat den.
Junilejon Jag förstår dig precis tyckte sist när jag provade klänningen med alla underkläder att den kändes svår att knäppa så jag fick lite panik,har i och för sig mens nu så får väl skylla på det eller hoppas!!
Tränar som bara den men har blivit förkyld så nu tar jag det lite lugnt så man blir av med förkylningen.
Jag klantade till det så här kommer den igen.
www.nixa.se/show_image.php
Jag kunde inte hålla mig var inne och tittade på Maggi sottero. Jag skulle vilja ha en 5-6 byten under kvällen.
Fast nu har vi precis bråkat lite
Det går snabbt nu när kännslorna svallar,tur att det inte varar så länge.
Men jag gifter mig nog med den envisaste som finns
gaaaah....! Jag är inte klar med någonting känns det som.. hur ska man pressa sig att få ändan ur och göra saker på kvällarna? jag känner mig förlamad av stress!!!
Är också helt förlamad... Har massor att göra, ändå bara kollapsar jag på kvällen och kollar dåliga tv-serier...
Jag och sambon har också korta stubiner just nu. Igår blev vi nästan klara med bordplaceringen i alla fall...inte helt utan gnissel... Han tycker att jag inte placerar hans släktingar tillräckligt bra men det tycker förstås jag.
Hade också tänkt träna jättemycket de här veckorna och verkligen vara läcker och snygg till den 19:e och så är man bara förkyld...trist! Har som tur är korsettsnörning på min, så det går ju alltid att snöra åt. Att kunna andas är överskattat...
The Runaway Bride : Ha ha låter som jag det där, har ganska mycket kvar att fixa och ändå så sätter man sig vid Tvn på kvällen *suck*. Men jag känner att jag börjar få lite kontroll nu iaf. Ska åka och prova min klänning nu i helgen och få den klar. Lite nervös är man allt, tänk om den inte passar. Men den ska vara nån storlek stor så det går säkert bra.
Har också korsettsnörning på min så andas får man göra en annan gång...fint om man skulle svimma när man traskar fam till altaret för att klänningen sitter för hår .
Hihi...man börjar förstå varför damerna svimmade stup i ett förr i världen...men hoppas klara mig igenom vigseln i alla fall.
Det är kul att vakna upp sätta på datorn och få sig ett gott skratt. Nu tror jag att vi alla lider av samma förlamningspanik.
Mitt problem med klänningen är ju att jag precis har amman och det har lämnat mina bröst i ett något slappare skick om jag säger så. När jag andas så trillar det över lite vid sidan av klänningen,så jag andas nog inte heller så mycket den kvällen. Tänk när man har ätit allt man ska äta den kvällen undra hur den sitter då
Becciz
Vilken otroligt fin klänning du har! Du kommer att bli jätte fin..din M2B kommer att gråta av lycka när han ser dig..
Hoppas på ett ja och The Runaway Bride jag är precis som er! Har tusen saker i huvudet och ännu mer att göra, ändå blir ingenting gjort!Kommer väl att stressa ihjäl mig dagarna innan...men jag har iallfall tagit ledigt från jobbet torsdagen och fredagen innan o så har jag tid för massage på fredagen, och han lär nog får kämpa med mina stela (muskler) då! Kanske lika bra att ta med ett baseboll trä till honom så han i allafall har någon chans att mjuka upp mig