19 augusti - ny tråd
Vår gamla tråd är avstängd så jag öppnar en ny! Nu är det knappt två månader kvar...
Vår gamla tråd är avstängd så jag öppnar en ny! Nu är det knappt två månader kvar...
Just det ja! Vi har börjat träna brudvalsen med! Iiiih vad kul det var att få dansa vals med min blivande man! Vilken känsla... :D Jag har sån tur att min mormor har varit dansledare, så hon och hennes man har "danskurs" med oss! Perfekt... :D Vi har varit på en lektion än så länge, och på söndag ska vi dit igen. :D
Hejje tjejer....här är en till som gifter sig den 19 augusti. Visst börjar det bli lite pirrigt, men än så länge känns det som jag har kontroll över det mesta.
Det e bara klänningen som strular, börjar bli lite stressad över det och vet inte rikigt hur det kommer lösa sig.
Listorna nästan yr runt i lägenheten...dem verkar ligga över allt. Tror att jag får ta i kväll och gå igenom alla för att göra en lista av alla för att vara säker på att jag inte kommer glömma nått.
Men pirrigt värre börjar det bli....längtar såå mycket!
Hej Ikka! (hehe...nästan samma namn!)
Välkommen hit! Kul att du hittade in! :D
Vad är det som strular med din klänning? Låter ju inte så kul... :(
Japp..nästan samma namn..*ler*
Klänningen är 10 ca för kort, ch dem lovad att där skulle va så man kunde lägga ner den men det finns inte. Ringde till tillverkarna i dag och dem sa att det absolut inte finns nått så man kan lägga ner och att det aldrig funnits. Såå...nu står jag med en klänning jag inte kan eller vill ha och affären verkar inte vilja häva köpet i heller.
Så just nu är allt upp och ner och jag hoppas bara att jag kommer få en klänning att gifta mig i...det e ju inte mycket mer än 6 veckor till vår stora dag!
Vår präst har semester nu och skulle höra av sig i början av augusti !! Tycker det känns lite sent, är väl inte så mycket vi kan göra åt det.
Alla har inte osa:t än och det gick ut i lördags...
Vi har börjat fundera på bordsdukning och sådant.
Det börjar verkligen att kännas!
Ikka:
Åh guuuuud vad hemskt!!! :o Din stackare... Jag måste säga att det är riktigt dåligt av butiken som sålt klänningen till dig att de inte vill hjälpa dig. De hade ju faktiskt lovat dig nåt som inte stämde. Det är ju ingen liten "detalj" heller... klänningen för kort! Usch, hoppas verkligen det går att lösa!
Vår präst är oxå på semester och kommer höra av sig i början på augusti. Tyckte oxå att det verkar sent, men enligt pastorsexp. e det helt normalt att inte träffa prästen förrän 2 veckor innan. Så...jag får väl ta och tro på dem som vet mest....*ler*
Ikka:
Kolla om ni kan få veta detaljerna av nån annan så ni kan bestämma typ bibeltext, ordningen, psalmer etc i förväg. Annars får ni ju rätt bråttom att göra vigselprogrammen så sent... Öva däremot kan man ju absolut göra strax innan, det är nästan bara bra så har ni det färskt i minnet. :)
Jag blir pirrig av att lasa att det bara ar 6 veckor kvar! Jag har valt att inte rakna ner, men aaaaah vad jag langtar!
Hehe...jag fick det som ett knytnävsslag i magen när min m2b så vänligt upplyste mig för några veckor sen om att "nu är det bara 13 veckor kvar!". Jag trodde jag skulle få hjärtstillestånd. Plötsligt lät det såååå nära! Sen dess har jag faktiskt räknat ner. Jag längtar ju skitmycket, samtidigt som jag blir stressad.... ;) *s*