Vår dag 070707... #3
Nu har jag också hittat hit! Inte ska vi tappa bort varandra?!
Nu har jag också hittat hit! Inte ska vi tappa bort varandra?!
376 dagar kvar då... härligt.. snart inte ens ett år kvar! Nu kan man börja på allvar!
Nenah>> ja gärna! 375dagar kvar.. det går neråt..
373 dagar kvar...
372 dagar.. eller 1 år och 1 vecka kvar... snart kan man börja räkna ner på allvar!
Vad har ni andra gjort idag? Själv har jag badat *brr* lite väl kallt ännu, men ett snabbt och avkylande dopp blev det allt. Annars har det varit städning på schemat de senaste dagarna. Men nu är det rent och snyggt.. SKÖNT!
370 dagar kvar!!!
Gabbis>> vår festlokal har vi redan kikat egenom.. flera gånger om eftersom vi tränar folkdans där varje vecka.. Fast fick en guidning på vad det fanns i porslinsväg med vaktmästaren här om sistens.. Trevligt!
Hur långt har du kommit Gabbies?
ungefär samma här.. Kostym köps först i september då vi ska till Singapore. Min klänning är utprovad, men ska förmodligen prova mer. Vill ju inte ta bort nöjet för tärna och mamma.
Ska snart boka hotell till bröllopsnatten och hämta hem min ring från affären. Den är just nu på förstorning tillsammans med förlovningsringen...
Vi kommer inte köra ut något save the date alls, då vi redan nu har talat om för alla (?) att vi ska gifta oss. Det blir ju bara närmaste släkt och vänner..
gabbies>> lite grann samma här.. men detaljer går ju alltid att planera och planera om och om igen... Vi är nog knäppa, men vi har gjort en präliminär bordsplacering redan.. Men så kommer man alltid på saker som man inte har tänkt på innan och som kastar omkull lite av det man redan har planerat..
Själv sitter vi och frågar oss om vi ska ha partnerskapsregistreringen på morgonen innan vi gör oss ordning eller precis innan fotografen eftersom vi har den före kyrkan.. Vad är bäst egentligen och hur lång tid behöver sminkösen och frisören på sig att fixa mig?...
Sedan vet jag inte om jag har tärna än eller inte.. Om inte. Vad göra då? Vem ska då vara vittne?
Dumma byråkrati! Varför får inte vi gifta oss som alla andra? Dubbelt upp...
369 dagar kvar förresten.
Har du nått förslag om hur vi ska göra då? Vad tror du är bäst? Att börja dan (vardagsklädd) med registreringen eller göra den precis innan fotograferinge = brudklädd. Risken är väl att klänningen hinner bli smutsig eller??
Tacksam för råd!