Vår dag 070707... #3
JoMiJon
Färgtema blir kornblått/creme-färgat/grönt
Tema för övrigt är folkmusik och hjärtan
Vill ni se mer vad jag har tänkt på så kolla här:
pg.photos.yahoo.com/ph/thess_brollop/my_photos
JoMiJon
Färgtema blir kornblått/creme-färgat/grönt
Tema för övrigt är folkmusik och hjärtan
Vill ni se mer vad jag har tänkt på så kolla här:
pg.photos.yahoo.com/ph/thess_brollop/my_photos
Ett år kvar och det ska firas!!! Undrar om vi inte ska åka och boka hotellet och be att få se hur ett rum ser ut och så.. Det vore väl kul? Och sedan mysa med älsklingen..
JoMiJon
1-3 färger är nog vanligast.. Det brukar ge med sig när man börjar bestämma annat.
Kommer ha riddarsporre i buketten och gillade den blå färgen så den blir i teamat. Och grönt är alltid fint, särskilt på sommaren. Hjärtan blev ganska självklart för oss. Vi valde bilder m.m. till festhäftet så var det just de bilderna vi fastnade för och då föreslog vår toastmadame att vi kunde ha hjärtkonfetti på borden. Vilket vi tyckte var en bra idé.
Gabbies
Synd... Men hade du firat om du inte hade jobbat?
Låter trevligt.. Vädret kan tydligen inte bestämma sig. Får se om vi åker ut och kollar på en plats till fotograferingen som vi blev rekomenderad. Men det känns helrätt att få fixat bröllopsnatten och kika runt lite...
Gabbies
Vi har egentligen bestämt vi också. Men ska ändå dit och boka idag och tänkte fråga om man fick kika på ett sånt rum som vi vill ha...
JoMiJon
Bröllopsvit låter lyxigt. Själv väljer vi ett vanligt dubbelrum med dubbelsäng. Det räcker långt! Man lär vara så slut i alla fall efter en hel dag med händelser.
Vet inte alls ang. alkoholförbud. Men kan inte tänka mig det. Eller? Ska inte säga något säkert.. Men har aldrig hört talas om det.
Hoppas att ni får det som ni vill ha det.. Håller tummarna!
Utan barn på festen är önskemålet.. Har å andra sidan inte så många vänner med barn, så det hade nog inte blivit mer än max 9 st i så fall och förmodligen hade 5 av dem kommit. Men vi vill ha barnfritt. Inte för att jag inte gillar barn. Men barn ska också kunna få vara barn och då passar inte en middag på 3 timmar direkt och jag vill inte göra något eget till dem.. men det är ju upp till var och en.
Spädbarn är naturligtvis välkomna, men jag tror knappast att det hinner komma några sånna på ett år. Inte vad jag vet är planerat i alla fall..
JoMiJon
Det är aldrig fel det heller..
Vi var hos ett par vänner på kvällen och hade vinprovning. Jätteskoj. En av dem är långtradarchafför och kör i Italien. Han har lovat att köpa hem till vårt bröllop. Så vi slipper åka till Tyskland. Skönt!