Vår dag 070707... #3
förhoppningsis
Självklart! Varmt välkommen!!
förhoppningsis
Självklart! Varmt välkommen!!
usch vad tråkigt att höra! Men stanna kvar i tråden vilken dag det än blir!!!
vi har onekligen valt ett populärt datum i alla fall!
förhoppningsis
har ni bokat vigseln? Hoppas att du hittar lokal..
förhoppningsis
Vad vi ska göra resten av året?? Ta det lugnt och njuta och fixa med detaljer såklart!
Vittnen kommer vår tärna och marskalk att vara om nu min tärna säger blankt nej, för då får jag börja planera om totalt. Vad göra utan tärnan vid min sida?
Sedan i höst så ska vi på semester så då kommer inte mycket bli gjort. Och ju tidigare man är, desto fler valmöjligheter finns kvar!
Men jag ska ju prova vidare med tärna och mamma. Måste beställa i januari så...
Träna! Hårt ställd i höst. Här ska simmas varje vecka!! Mår bara bättre av det och det gör ju inget om jag blir lite tränad. Bara nyttigt för jobbet också.
Tjejens kostym ska sys upp i Singapore när vi är på semester och hälsar på min bror och hans familj. (nybliven faster)
Gå runt och bara njuta lite av att saker är gjorda och slippa paniken sen. Är inte stresstålig och väldigt ekonomisk.
Måste finnas massa saker att göra innan det är dags om man ska se till detaljerna också.
Allt är ju inte spikat, men mycket genomtänkt...
Om min tärna INTE säger nej.. skulle det ju vara.
Måste ändå kolla med Nämndhustet i Kungälv och boka tid för partnerskapsregistreringen.
Det finns inga vittnen där om man inte gör det på vardagarna på kontorstid. Men vittnen kan man ju alltid ordna...
Gabbies>> ja, stanna kvar.. annars lär det väl bli tyst här.. vad ska jag då sysselsätta mig med på kvällarna?
vet inte.. rädd för ensamhet kanske??
Så är det bara jag som har planerat hela bröllopet ett år innan det ska gå av stapeln?
Gerda>>
Har redan köpt pappret.. Men kan ju inte trycka allt ännu.. allt är ju inte spikat. Inbjudningskorten är ju köpta, men jag gillar dem verkligen.. men vad ska man skriva i dem? Vad är viktigt att ha med?
självklart..bara häng på!