Inlägg från: Rockbröllop |Visa alla inlägg
  • Rockbröllop

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Gomorron allihop!!!

Hoppas alla mår bra!! Bridecilla, va underbart kuuul du verkar ha haft på din dag! Hihi... Jaaa, jag börjar bli sjukt nervös o supersuspekt mot mina vänner.. det hör väl till!! Men, nu har jag bestämt att jag ska va helt cool över det..jag litar 110% på tjejerna :D

I helgen blev jag o M2B jätteosams... usch vad deet va jobbigt, vi har liksom inte varit det på så länge så det kändes som hela världen skulle rasa helt plötsligt!! Men, vi löste det dagen efter... tror att man ibland blir lite insnöad på bröllop o kanske rädd för verkligheten när man väl får diskussioner, svårt o förklara det här!!! Men man vill att allt , allt , allt går i DUR!!! O när det inte gör det hajjar man till på nå sätt....

Men, inga mer sura miner för det....

HAPPY!!!! :D :D :D

Igår gjorde jag bordsplaceringskort....även fast alla inte osat så tänkte jag att jag gör till alla o sen får man väl kasta dom som inte kommer!

Oj va långt det här blev...vi måste väl fylla en tråd till va???? Kraaaaaaaaam på er!

• Rockbröllop

Ville bara puffa för vår tråd nu när den är ny igen.... :D

• Rockbröllop

E sååå aaavis på er som kollat Robbie i helgen!!! Underbart..hade massor med vänner som skulle dit... :(

Ja, nu e vi sams..han har varit jättegulle sen dess... tror att det bet rätt hårt det jag hade o säga....Ibland blirm an bara trött...KARLAR! :D

• Rockbröllop

Fick en rätt schysst idé från en liknande tråd som vi har:
    Vad man har kvar att göra innan bröllop (inklusive allt småmeck som finns)...

Tror att vi hjälper varann med att komma ihåg allt då!:
    * Besöka frissan för "koll" på uppsättningen!
    * Köpa hem nagelkitt ( jag gör naglar själv som tur är, mycket billigare)
    * Beställa blommor, moster gör brudbukett samt corsagen o enkla buketter till tärnorna.
    * Göra vigselprogram
    * Bordsplacerings "stjärnorna" skall göras klara.
    * Hyra tårtställning.
    * Bekräfta till catering
    * Sy dukar och servetterna.
    * Få hem alla kandelabrar.
    * Köpa svarta ljus och svart spets på metervara.
    * Bordsplaceringen... (Har inte ens börjat, hjälp)
    * Hyra kläder till M2B
    * Köpa blommor till uppsättningen (siden)...det blev ingen tiara!! Eller? Åh kan inte bestämma mig!!!
    * Åka tyskland o handla sprit!
    * Köpa underkläder och skor.
    * Smycken till mig!
    * Beställa ringarna!
    * Köpa låda till akutkittet!

Åh orkar inte skriva mer...... har jag lite väl mycket kvar eller??? HJÄLP, fick nästan panik nu!!! :(

• Rockbröllop

Skriv i ni med så hjälper vi varann o komma ihåg allteftersom!!! Tror jag i alla fall... eller så blir vi toknojjiga allihop :)

• Rockbröllop

Madelyn:

Ska du ha samma ring tro? Hur ska din M2B göra, ha en ring eller?

Vi har inte bestämt oss ännu! Jag är ingen ringtjej så...tycker kanske man kan spara pengar där... vet inte!

Vad e favors till middan????

• Rockbröllop

Jahaaa...va snällt! Det tänkte jag skita i faktiskt :D

Tjejerna ska få små tygpåsar (JUST JA; DOM SKA SYS)när dom går in i kyrkan med näsdukar och rosenblad...de får va presenten, killarna får inget...kunde inte komma på nåt till dom!!

• Rockbröllop

Vad skönt Bridecilla...känns som om vi ligger någorlunda i tiden med varann eller???

Visst blir listan skitlång när man börjar skriva fiiii tusan! :(

Men det känns skönt o skriva ner det på nå sätt... känns genast som om man har lite koll på läget :D

• Rockbröllop

Guuu va ni använder konstiga ord...måste va för att ja e från landet :D Vad är embossa????

• Rockbröllop

Tack Bridecilla...helt otroligt vad man lär sig här!!!! :D På sant.. jag har fått massor med idéer för mitt bröllop!

Jaaa..jag börjar bli lite nervös för min hippa, vi träffade toastmadame och vår toastmaster igår. Hade ett litet möte om den stora dagen!!! Det jag fick veta e att min toastmadame åker till gotland först o sen till spanien en vecka! Så än så länge e de nog lugnt för mig, det blir nog inte förrän i augusti! SKÖNT! :D

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)