Inlägg från: Rockbröllop |Visa alla inlägg
  • Rockbröllop

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Tack alla för er sympati angående min för lilla korsett!!! BLÄÄÄ... va det va trist! Tur den inte va så dyr.

Men nu är jag supersugen efter allas lyckade inhandlingar på H&M o inköpa allt, billigare oxå.... KANON!!!

Idag har jag provuppsättning, känner mig lite nervös inför om den kommer bli som jag tänkt mig, fick som tur va hem alla mina småblommor jag ska ha i håret igår. Hihi... spännande!!

Ere nån mer än jag som börjar känna sig sjukt stressad???

Puss o kram på er allihop!

• Rockbröllop

Hallåååå....

Oh, jag är jätteglad, provuppsättningen blev PRECIS som jag tänkt mig om inte bättre! Hon e sååå bra min frisör!

Nu sitter M2B brevis o tycker vi ska hitta på nåt tillsammans, känns om om jag inte träffat han ordentligt på en månad. Jag är totalt uppslukad av allt som har med bröllop o göra, trodde inte det var så himla mycket faktiskt! men tji fick jag!!!

Igår fick jag klart alla festprogram, gjorde provdukning idag, pust va skönt, det blev bra de me! Sen har jag sytt på barnens vita västar o plastronger som dom ska ha till sina kostymer!

Hmmm... tor jag ska åka iväg med min blivande man en stund så vi inte glömmer varann alldeles.... :(

Kraaaam på er härliga tjejer!! SOCKERDRICKAAAAA :D:D:D:D

• Rockbröllop

Tror jag precis blir hippad!!! :D:D:D Hjäääälp!

• Rockbröllop

Fiii fasen...jag e sååå lurad så ni kan inte tro! Igår fick jag ett mess klockan 8, jag skulle gå till en krog här i stan ovh be om en öl kl 21.00! Ringde alla kompisar o ingen svarar...

Går dit, får in öl o sitter o väntar på att nåt ska hända..

In kommer en utav mina tärnor och gapskrattar... hon hade bara lurats för att hon skulle få med mig på en öl.

Va???? Hahahahahaha....jag gick verkligen på det så det dåna om det!!!

Detta var tydligen bara en försmak av vad som komma skall....:D:D:D:D:D

Taskigt va???? :D:D:D:D

Undra tro om det är nån av oss som i detta nu är på sin hippa....jag får nog bara vänta snällt på den riktiga hippan, börjar bli sjukt ner jag säga!!! hihi...

• Rockbröllop

SJukt nervös ska det stå :)

• Rockbröllop

Har fortfarande inte hunnit leta undisar till min fotografering... Hm! Jag har så mycket så man nästan smäller av!! E jag själv tro??? :(

Idag ska jag o M2B låna svärföräldrarnas husvagn o åka iväg lite... behöver andas från allt lite... pust!!

Ska väl va så här hektiskt tror jag... aja!

Är de nån som har en sida på MSN som vet hur det funkar, jag vill ju lägga ut lite bilder på festprogram o placeringskort o sånt.... nån?

• Rockbröllop

hanochjag: Usch va jobbit.... stackars Er. Hoppas att allt kommer ordna sig på bästa sätt!!

• Rockbröllop

Madelyn: Va? Vadå? Är dom otrevliga???

• Rockbröllop

Isch....subbskaft som jag brukar säga!! Dom ska inte jobba på såna fina och servicekrävande ställen... blä för sånt! :(

• Rockbröllop

Hej alla tjejer!

Oj här händer det saker, jag har vart på husvagns semester med M2B. Välbehövligt innan all hysteri drar igång! :D

Oj vad liten stund de e kvar...brrrrrrrr..... sockerdricka!

Jag kan få såna nervösattacker så jag nästan går åt...va? Hihi......

Så fort jag hör vår ingångsmusik har jag tuppskinn på hela kroppen! :)

Vad har no kvar o göra...e de dax för listor tro????

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)