Inlägg från: Rockbröllop |Visa alla inlägg
  • Rockbröllop

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Madelyn:
    Stackars stackars dig...aldrig kul o va sjuk på sommaren:(

Jaaa...pust va skitjobbigt det va o få ihop alla. Men nu så...

Nu ska bordsplaceringskorten klippas klart...tröttnar ju fasen efter 10 lixom :D:D

• Rockbröllop

Jag ska ha stjärnor som jag sedan limmar på en anmnlapp...sen fäster man stjärnorna på glasen... :)

Du då?

• Rockbröllop

Brrrr..... hihi.... ååå vad kul det här ska bli. Älskar o läsa om allas inlägg, detta är verkligen på riktigt! :D:D:D

• Rockbröllop

Förstår det... men jag sparade dom till sist. Sen lät jag det gå nån dag.. o faktiskt så kom man på nåt kul till slut!!! Det som är svårt är ev respektive man kanppt känner, men då har jag försökt komma på nåt kul jag hört min kompis säga om sin karl. :D

• Rockbröllop

helenkl:

Va gulligt det låter... :D

Jag har precis beställt alla grejer till våra blommor... jag ska binda alla blommor själv! Skitbre grejer på www.blommorhemma.se för den som ska binda själv. Billigt oxå!!!!

• Rockbröllop

Hanochjag:

Dom köper jag på nåt som heter växtriket, det är en blomaffär modell större. Dom har hyfsade priser oxå....:D Ska ha kallor, men fasen va dyra dom va!!!! Hjälp!!!!

• Rockbröllop

Hanochjag:
    Nej det är bara en butik här i vår lilla stad :( Jag hade tänk ha vita kallor med lilasvarta i...men jag tror att jag tar bort lila o har bara vita... sen får jag smycka med svart spetsband tänkte jag! Dom e ju såååå fiiiina! :D

Madelyn:
    Åååå .... hjärta av ett strå lät jättefiiint!! Men, var ska den va? I själva buketten eller? Jag köpte lite strass "grunkor" som jag tänkte ha mellan kallorna...vet inte om det syns, jag ska prova i alla fall, dom va inte så dyra. Sen tänkte jag ha såna nålar med en pärla på toppen o fästa bandet runt "handtaget". Jag vill göra bukett nu...:D:D:D

Bridecilla:
    Ellerhur, de e sjukt dyrt ju! Så tycker jag det är vad de än gäller, så fort dom hör ordet bröllop läggs det på en jäkla massa!!! :(

Är det nån som vet hur man förvarar kallor bäst, jag hade tänkt göra buketterna dagen innan. Hörde nån som sa att kallor inte får förvaras kallt???? Nån som vet??? O hur förvaras dom annars?

• Rockbröllop

Jahaaaaaaaa...hahaha.....filåt!!!!! :D:D

• Rockbröllop

Helenkl: Åååå vill ha!!! Glad om jag oxå fick den låttexten.... min M2B:s bror ska sjunga på bröllopet. En låt från mig till han...skulle vija se texten om det går bra SNÄÄÄLLLAAA :D:D:D nina_hermansen@hotmail.com

Hanochjag: Är det såna slemmiga kycklingfiléer tro? ;) Dom som ska vara naturtrogna...precis såna letar jag efter :D:D

• Rockbröllop

Åh gomorron.... saknat er! Vart på välbehövlig semester...från allt. Det enda jag gjort i veckan är o köpa bröllopsskor och provat klänningen... 5 ggr!!!! Så ere när mamma syr :D:D:D

Men...nu så, kan man ta tag i allt igen, sockerdriiiiccckkkkkkkkkaaaaaaaaaaa :D:D:D:D

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)