Inlägg från: Rockbröllop |Visa alla inlägg
  • Rockbröllop

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Jag fick höra.... eftersom jag mådde sjukt illa med min andra att om det är ett annat kön kan kroppen reagera annorlunda. Nu var det ju en liten kille ändåra, men man kan må olika på olika graviditeter!

Fniss.... åk till apoteket! :D:D:D Heja heja... nyfiken nu! :)

• Rockbröllop

Förresten.... jag började må illa i v. 5!!!!!!!!!!

• Rockbröllop

Neeeej... inte nuförtiden! Nu känner den av direkt!! Testen är så känsliga!

hahahaha..... gå å testa nu! Jag får spunk här annars!!! :D:D:D:

• Rockbröllop

Ahaaa... men du, vi är ju inte långt från slutet av augusti :)

• Rockbröllop

Trull:

Fått nå svar än tro?

• Rockbröllop

HanochJag:

Jaaa, klart du tar testet om du vill och känner för det! *Fniss* bara så kul när sånt här är på gång tycker jag, va?!

Hoppas vi får veta hur det gått för dig efter kisseriet...hihi

• Rockbröllop

Blivande J:

Gaaaaaaaaaaaaahhh!! Underbart.... ibland så fixar sig allt vettu ;) Guuu va skönt!

HanochJag:

Hur går det tro???? Hihi....*fniss*

• Rockbröllop

Gomorron girlys!

Hur mås det, idag är det fredag... dom som inte blivit hippade ännu har nog en häääärlig helg att se fram emot! :)

Eppika: Hoppas du får en underbar dag...fniss!

Helenekl: Asså...jag e sååå impad av Dig som ska sjunga i kyrkan! Jag hajar verkligen inte hur du klarar det, jag skulle svimma, börja grina o springa ut liksom ;) Duktig tjej!!!

Va skönt...idag är det jättefint väder, kan inte sensommaren va såhär nu så vi får en underbar dag nästa lördag! HIhi...

Igår så sydde jag löpare till våra långbord. 80 meter för o va exakt, snark!!!!! Fy faaan vilket göra, har hälften kvar! Sen klistra faktiskt (hör o häpna) man2b lappar på cd skivorna. Han hade spelning igår så då fick han stressa på lite innan den!

PUST.... jag har massor kvar o börjar flippa för det nu känner jag!

HanochJag: Vågade du testa igår tro? :)

• Rockbröllop

Just ja... inte för o va så men jag fyller år idag....

Kan säga att jag helt glömt bort det i min alldeles hysteriska bröllopsplanering!

Har inte ens bjudit hem mammor o pappor o syskon på födelsedagskalas... ojoj! Måste väl göra det på söndag kan jag tro, M2B ska på vensexa imorn ju.... ikväll ska vi på 40 årsfest!! Det e inte klokt..nu e de mycket ...pust!

• Rockbröllop

Hanochjag:

Näää... hahaha. Dom är uppdelade på 4. Men dom e vääääldigt långa ändå! :)

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)