Inlägg från: Rockbröllop |Visa alla inlägg
  • Rockbröllop

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Ja ni tjejer...ska ge hexodent en chans. BLir det olidligt drar jag till tandis på måndag o rycker skiten. Just idag, peppar peppar har jag inte så ont! :)

Haha, jag knata oxå i mina skor igår... sen skulle jag plocka ur diskmaskinen... och kom på att det kanske var dumt. Jag hällde ett halvt glas med diskvatten på foten...ni vet ett sånt glas som hamnat på sniskan i maskinen! Shit vilken tur man tog av sig dom!!

Min minsting hemma börjar bli van o se mig i skorna nu.... hörde när han prata med en kompis. "Mamma måste gå i skor inne för att hon inte ska få ont i fötterna när VI gifter oss". Hemma hos oss säger båda killarna att VI ska gifta oss... hi hi...hela familjen! :D

• Rockbröllop

Niino-79:

Jag håller med dig! Min lista blir längre o längre.Tror att det beror på att man är nere o microplanerar nu....alla små detaljer, sånt som man kanske inte tänkte på i början och som kanske var för tidigt att tänka på.

Jag har i alla fall tagit mina 5 listor o gjort en av det. Sen skjuter jag inte upp nåt utan PANG...gör allt direkt. Då minskar den, jag lovar :) Det funkar bättre så för mig iaf.

Stånk o stön med din gubbe. Va? Förstår att du börjar känna dig frustrerad! Stackars....

• Rockbröllop

Gomorron!

Blivande J: Stackars stackars Dig! Hur har det gått? Har ni hittat? Åh, hoppas hoppas!

Madelyn: Lilla gumman, såg att du va lite nere igår! Jag tror att de e för att det e näääääära nu! Jag har känt mig lite "av" oxå. Vet inte, jag tror att all planering börjar tära lite på en. Jag har varit ganska så själv om all planering, lite mer hjälp på slutet nu när jag fått varit "bannad" på min gubbe! :)
    Hur känns det idag?

HanochJag: Guuuu va duktiga ni vart, hunnit med massor ju!!! Skönt!

Själv så hann jag med en del shopping igår. Underkläder till bröllopet. blev billigt och jättesnyggt! Satinband till tårtan och blommorna och bandet mellan våra champagneglas!
    Sen gjorde jag klart de små nätpåsarna som ska delas ut i kyrkan klart.

Just ja...min spritleverans kom igår! Jag fick med allt utom en speciell rom...måste köpa det!

Hur känner ni er tjejer? Faaaarligt nära nu :)

• Rockbröllop

hanochjag:

är du gravid kanske ????? :)

• Rockbröllop

Hihiiiii...va kuuul om du skulle va det nu! :)

Du måste äta frulle... det är säkert därför du mår illa, så är det när man är gravid.;)

Va synd att jag inte kan se dig för jag e annars väldigt duktig o se på ögonen om man är gravid....hehe! :D Har väldigt sällan fel....

• Rockbröllop

Förresten...vi börjar nog bebisverkstaden efter bröllopet.... hua! :)

• Rockbröllop

Jaaa.... tror jag kommer kniiipa lite.... Min allra bästa kompis gifter sig i februari!

Men jag har tagit ut spiralen o allt... det blir tredje barnet det! O jag som sa aldrig mer.....;)

• Rockbröllop

HanochJag:

Du är ju graviiiiiid!!! Hihi.... o är det så att du redan nu börjat må illa tror jag med säkerhet att du kan testa idag! Vi vill ju veta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D

• Rockbröllop

Trull!

Har du gjort ett eget inlägg! Finns ju massor med brudar som säkert vet ett annat sätt!?

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)