Inlägg från: Rockbröllop |Visa alla inlägg
  • Rockbröllop

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Jaaaa det var helt underbart!!! Ville aldrig det skulle ta slut :D

• Rockbröllop

Åh Tindris...guu va kul!!!

Jaaa, helt underbart! Jag e sååå tacksam o lycklig!

Fniss.... en liten hemlis till er då! Igår var jag o M2B och tatuerade in varandras namn..... hjälp! Vet att många säger att det e de dummaste man kan göra.... den sitter på handleden på vänster sida! Får väl köpa en stooor klocka om han lämnar mig :(

Gaaaaalet..... men vi e så! :D

• Rockbröllop

Tjejer! Gud vad vackert det låter med era secretboxar.
    Jag strunta i min.... det blev ingen....buääää! Nej, inte fördent än... det kanske löser sig nästa vecka!

• Rockbröllop

Hihiii.... ja!

Trull: Bor 8 mil från Sthlm.... tänkte du på secret boxen kanske?

Bridecilla: Visst är det coolt, det kändes jätteromatiskt när vi satt där o gjorde dom. Det känns om om jag alltid har med mig han på nå sätt.... o idag e vi jätteextrakära, tror att det blev som en extra liten bekräftelse till varann!

• Rockbröllop

Håller med dig Madelyn, känns som om man inte hinner jobba och som dygnet har för få timmar :(

• Rockbröllop

Mi-Is:

Jag hade samma problem... jag löste det så att varje bord påbörjades och avslutades med killar. De blir så att killar och tjejer sitter mitt emot varandra alltså...

Då fick jag ihop det. :)

• Rockbröllop

Jaaa... vi har långbord, ajdå.... ja då kan det bli lite klurigt!

Men det får väl bli fler killar vid borden helt enkelt, stackars tjejer :D Hihi...

Men jag förstår dilemmat :(

Truls:
    Jag har en som ska göra det, allt är bestämt... men jag börjar banga! Vet inte om det är stressen bara, har inte haft tid o planera in det bara.... det kanske blir sista veckan ialla fall...;)

• Rockbröllop

Halllooooo..... ja, en och en halv vecka kvar. Vad vi har längtat, och nu är det nästan inga dagar kvar :) Hihi...*Fniss*

Så kul o höra om alla som fixar o donar som man snart blir grön.

Själv har jag fått tandvärk, hjälp.... tanken är att jag ska dra ut tanden men har velat slippa innan bröllopet, det kan ju bli inflammation o sånt.
    M2B kräktes inatt och ligger nu hemma i feber!!!!! Hua... hoppas att allt detta går över innan dagen D.

Nån som har råd på vad man kan göra åt tandvärk, tror det e typ inflammation i den. Finns det nån bra tandskölj så jag håller till nästa helg?!

Igår sydde jag klart min brudväska...skönt!
    Sen klippte vi alla drinkbiljetter. Lämnade in ringarna och bokade möte med personalen. Nästa vecka blir hektisk!

Lista på vad som är kvar..... min e fortfarande lång, MÅSTE MAN JOBBA??? JAG HAR INTE TID!!!!! :D

• Rockbröllop

Nej..... inte tandis! :(

Det är en tand som är provisoriskt lagad för att jag senare skulle göra en ny krona o allt till den. Men jag har bestämt att jag ska ta bort den, för den har strulat så mycket.

Men tack för tipset på hexodent, ska gå dit idag o kolla!!

Fler tips tro?

Ha det så bra nu Thindris och lycka på stora dagen, vi lär väl alla höras här efteråt :)

• Rockbröllop

Mi-Is: Tack snälla... värmde o höra! Ska försöka ordna tanden nu...gaaah!

Hihi...*fniss* lilla tussen, så han fick en bra dag?! Va kul...min M2B har sin på lördag. E lite nervös nästan :/

Just det MADELYN: vet du nåt om bilderna?? Hihi.... you sexy beast :D:D

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)