• eve-lina

hur mycket väger ni som är runt 163cm?

Håller på och bantar för fullt...och räknade nyss ut mitt BMI. Enligt samma tabell bör min önskvärda vikt ligga runt 55-60kilo...har absolut inget emot att väga 55kilo men men tyckte det lät väääl lite för att vara normalt, 60kan jag gå med på...

hur mycket väger ni som är 163cm långa och anser er normalviktiga??

• Svar på tråden hur mycket väger ni som är runt 163cm?
  • vixen not a tramp

Låter som ett bra boktips, men den har inte kommit på pocket ännu, och 145 känns lite saftigt, jag väntar på pocketen, som bara kommer kosta 43, laaagom!

• eve-lina

Rosenhaga: Tycker jag du ska göra:) Jag köpte förvisso den vanliga hard-back versionen, men den ska finnas i pocket nu:)

• vixen not a tramp

Fast den kommer inte förrän i november tydligen...

• Rosenhaga

Med tanke på vad jag köpte choklad för varje månad tidigare så väntar jag inte på pocketupplagan utan unnar mig att handla boken nu.

• vixen not a tramp

Det gör du rätt i!

• ialu

proudwoman: kan helt hålla med dig på den punkten. Sen är ju allt individuellt, så länge man inser om man går till överdrift. Som jag gjorde efter ett tag... så länge man är glad..inte sant!!!

• 162ochenhalv

JAg är 162ochenhalv å väger cirkus 60, det pendlar lite upp å ner, men har ganska mycket former, men anser mig inte tjock, mitt mål är dock 55-57 kg, för då sitter kläderna bättre... 52-55 skulle jag inte kunna väga då hade jag sett galet sjuk ut...

• Mitt lilla hjärtegull...

160,5 lång och väger 47-48

Vägde 44-45 förra sommaren men har ökat lite som sagt. Skulle vilja ha större bröst och mer hull i ansiktet.. tycker inte om mina kindknotor.

Men det enda som blir större på mig nu när är jag ökar i vikt är den där irriterande putmagen (dvs magen från naveln och neråt) o det stör mig som fasen och gör att jag känner mig rund. Fast jag är fullt medveten att jag inte är det.

Ni som väger kring 60kg..
    Har ni "putmage"?????
    Va har ni för storlekar på kläder???

• ninjan

jag e 157 cm lång..eller kort :) och väger ca 54 kg. Tycker att jag e ganska passlig, men "drömvikten" är 50 kg.

Svar på tråden hur mycket väger ni som är runt 163cm?