Summan av allt
Lapinette? Hur var det? Fiiiiiiint?
Lapinette? Hur var det? Fiiiiiiint?
Godmorgon!
Lapinette, så härligt att allt känns bra... Vet precis vad din man menar med att tro att saker är enormt! Vi gjorde det med! Vårat vardagsrum är 25m2*4,5m högt och kändes som ett palats... Men sen blir det rätt litet när möbler och liknande kommit på plats...
Gemma! Jag tror du är en av de som jag stött på som fårr allra mest ut av sin brudklänning... Oftast blir det ju bara den enda dagen, medans du funnit ny bruk för din. Tänk på er 10åriga bröllopsdag, då är inte snittpriset per/ggn så farligt längre...
Tyckte du också att Jim Hjelms var bättre än min favvis från M.Lhuillier? Fick svar från G.B idag och de säljer inte den jag sett ut, men prismässigt låg hans klänningar på runt £3000.... Att jag aldrig kan hitta något billigt!
Stålis? Hur lägger jag ut en länk till bara ett kort på Photobucket? Tänkte ge er ett ansikte idag....
Izunia!
Jag är helt värdelös på att stryka... Respect till dig! Min man är 1000ggr bättre än jag så han får klara sig själv!
Men så lagar jag maten till honom i gengäld då.. Man vill ju vara en god flickvän!
Ett hembiträde hade varit GRYMT! Nu blir det storstädning varje söndag, och på tisdag är det rotigt igen... Jag är dessvärre boven i dramat! Kan liksom aldrig lägga tillbaks ting...
Izunia! Guuuud vad du är vacker.... DEt visste jag ju iofs redan men vilken påminnesle! Jättefin sida! Bra jobbat...
Gemma! Jag tycker Rembos klänningar är suveränt fina, men kanske lite väl "hippie" för mig... Jag har tänkt tanken på att bara köpa en topp och låta sy upp en kjol till. Jag gillar inte det "skrynkliga" i deras kjolar....
Jag provar att lägga in en länk till mitt nya konto i photobucket. Tror det blir ganska tydligt att de sista 22% saknas i jämförelsen.... Så nu är det slut på anonymiteten hos mig med!!
s113.photobucket.com/albums/n221/margaux79/Kerstin/
Ha en fin kväll i soffan Gemma!
Jag såg La Libertine med Johnny Depp igår... riktigt konstig film!!!
*rodnande* Tackar, tackar alla.... Bilderna är 2 av få som m2b tagit i studio för ett projekt! Det var eg. en fashionshoot men kläderna var så eländiga att han valde en glamosös vinkel!! Gillar egentligen inte att bli fotograferad men antar att jag får ångra det sen... Kul att ha när man blir gammal och grå!
Nu tror jag att jag har en blid på alla här på tråden, utom mlu..(känn dig träffad!! ..). Men om det går ihop med verkligheten är ju en annan femma! Å andra sidan tycker jag att det är förfriskande att pratas och umgås utan ett ansikte. Man döms så efter det! Kanske den bästa formen, det här att visa upp sig efter ett tag!? Så kan man se om man läst personen rätt också!!
Så sannt... Brud_juni har vi inte sett bilder på!!
Lapinette! Krya på dig!! Det är skit trist att gå och dra på saker så länge, men typiskt dessa tider! Jag gillar franska apotek, där man kan köpa allt utan recept!
Gemma, var i hela friden kom Penntroll ifrån? Du är ju verkligen jättesöt, det är ju iofs penntroll med men gillar inte helt ordet "troll" i jämförelsen!!
Stålis, min kille jobbar som frilansfotograf. Han är relativt nyss klar från sitt assistentår hos en konstfotograf och jobbar med lite allt möjligt! Han är i etableringsfasen kan man kanske säga, men nyss gjorde ha ett jobb för ELLE. Behöver kanske inte ens tillägga att jag är stolt? Men mkt jobb är det, den sidan är inte fullt lika kul!!
Brud_juni.
Gå på www.photobucket.com som Stålis tipsade om... Det gick fort och enkelt att ordna!! Så får vi andra nyfikna också se dig!!
Ha en riktigt skön ledig dag!!