JA!! Jag är hur nöjd som helst!!!
Allting var underbart - middagen var god, vinet flödade, pappa grät när han höll ett mycket vackert tal (jag har aldrig ens sett honom bli blank på ögonen tidigare...), det var många fler tal och spex än vad vi väntat oss, kyrkan var vacker, prällen var felfri, jag fick visa upp mina magdanskunskaper på scenen (dansade magdans på möhippan), bandet var superbra, toastparet helt ljuvliga och alla gäster verkade väldigt nöjda. Mitt hår var löjligt snyggt, sminket jättefint, klänningen underbar, blommorna jättevackra, vigseln intim och personlig.
MEN - tänker ni - allt kan ju inte ha varit perfekt?!! Och det var det förstås inte heller till 100%...
* hade hoppats att löven skulle skifta ordentligt i orange och rött, men de var på sin höjd lite ljusgula. Inte alls den effekt vi hoppats på. Men vem kan råda över naturen?
* det regnade när vi skulle fotografera, så vi kunde bara fota inomhus. Det var dåligt ljus där vi skulle vara, och vi kom för sent till fotograferingen så vi kunde inte ta så mycket bilder. Önskar dessutom att vi varit bättre förberedda på olika poser och så.
* vi glömde fota med familjerna före festen. Har inte ett enda foto på oss med respektive föräldrar eller syskon. Det är nog det som grämer mig mest.